امام جمعه گچساران تأکید کرد؛

لزوم مرتفع کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم توسط دولت

حجت‌الاسلام «سید امین‌الله حجازی» گفت: دولت مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال مردم را برطرف کند تا دشمنان خارجی از وجود چنین مشکلاتی سوءاستفاده نکنند.
کد خبر: ۳۵۸۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵ - 23August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام «سید امین‌الله حجازی» امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با دعوت و توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: تقوا راه رسیدن به خداوند است.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز یکم شهریور به عنوان روز پزشک نامگذاری شده است، گفت: امروز روز بزرگداشت حکیم  ابوعلی سینا فیلسوف، طبیب و دانشمند بزرگ ایرانی است.

 امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه  از مهم‌ترین آثار حکیم ابوعلی سینا، کتاب قانون در پزشکی است، افزود: این کتاب مورد توجه بسیاری از دانشمندان، پزشکان  و فیلسوفان در سرزمین‌های اروپایی و اسلامی قرار گرفته و از این کتاب بهره می‌بردند.

حجازی با بیان اینکه پزشکان کمک به مستمندان، نیازمندان و افراد کم‌درآمد را سرلوحه کار خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مباحثی که پزشکان بایستی آن را رعایت کنند موضوع  حجاب، اخلاق و قانون در محیط کار است.

خطیب جمعه گچساران در ادامه به هفته دولت اشاره کرد و گفت: دوم الی هشتم شهریور به نام هفته دولت نامگذاری شده است که در این زمینه خدمات دولت توسط مسئولان بازگو می‌شود.

حجازی ابراز کرد: هفته دولت به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر، رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر کشورمان که در سال ۱۳۶۰ توسط منافقین کوردل به شهادت رسیدند نامگذاری شده است.

 وی با اشاره به هجمه‌های دشمن برعلیه ایران گفت: دولت بایستی مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال مردم را برطرف کند تا دشمنان خارجی از وجود چنین مشکلاتی سوءاستفاده نکنند و به کشور خدشه وارد نکنند.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار