حماس: عملیات غرب رام‌الله بیانگر استمرار مقاومت است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) عملیات مبارزان فلسطینی در غرب رام‌الله واقع در کرانه باختری که به کشته شدن یک نظامی صهیونیست منجر شد، را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۵۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵ - 23August 2019

حماس: عملیات غرب رام‌الله بیانگر استمرار مقاومت استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش حماس امروز جمعه در بیانیه‌ای تأکید کرد که عملیات انفجار یک بمب دست‌ساز در غرب رام‌الله واقع در مرکز کرانه باختری که به کشته شدن یک نظامی صهیونیست و زخمی شدن دو نفر دیگر منجر شد، بیانگر استمرار مقاومت است.

در این بیانیه آمده است که «این عملیات تأکیدی بر این بود که کرانه آزادگان هرگز آرام نخواهد گرفت و مقاومت با وجود همه قتل‌ها، بازداشت‌ها و تجاوزات صهیونیست‌ها، ادامه خواهد داشت».

طبق گزارش خبرگزاری صفا، در بیانیه مذکور آمده است که عملیات امروز نشان داد ملت ما هرگز مقاومت را کنار نخواهد گذاشت و جوانان کرانه باختری و آزادگان آن از ابزار‌های مختلف مبارزه و مقاومت استفاده می‌کنند تا حق خود در سرزمین و اماکن مقدس را بازپس گیرد.

حماس همچنین آورده است که مقاومت امروز در کرانه باختری ندای مسجدالاقصی را لبیک گفته و شعار یاری و دفاع از این مکان مقدس را سرلوحه خود قرار داده است.

این جنبش با اشاره به همزمانی اجرای این عملیات با پنجاهمین سالروز به آتش کشیده شدن مسجدالاقصی توسط یک صهیونیست، تأکید کرد که «ملت ما هرگز مسجدالاقصی را فراموش نکرده و نخواهد کرد هر چند که قربانی زیادی در این راه بدهد.»

حماس در ادامه تأکید کرد که جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و مقدسات آن هرگز بی‌پاسخ نخواهد ماند.

رسانه‌های صهیونیستی امروز گزارش دادند که در اثر انفجار یک بمب دست‌ساز در شهرک صهیونیستی «دولیب» واقع در غرب رام‌الله، یک نظامی صهیونیست کشته و دو شهرک‌نشین نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار