امام جمعه لنده:

جانانه باید در حوزه اقتصاد و فرهنگ به میدان بیاییم

حجت‌الاسلام «سید هدایت محمودی‌اصل» گفت: باید جانانه به میدان اقتصاد و فرهنگ بیاییم و از دشمنان هراسی نداشته باشیم.
کد خبر: ۳۵۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹ - 23August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویرحمد، حجت‌الاسلام «سید هدایت محمودی‌اصل» امام جمعه لنده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامی‌داشت هفته دولت، اظهار داشت: دولتمردان ما دیداری با رهبر معظم انقلاب اسلامی داشتند که در این دیدار امام خامنه‌ای به همه مسئولان در رده‌های مختلف مدیریتی توصیه کردند که قدر دوران خدمت و این فرصت ارزشمند خدمت به مردم را بدانند و از این کانال به فکر برداشتن توشه باشند.

امام جمعه لنده افزود: در این دیدار ایشان دو اولویت اصلی و مهم کشور را اقتصاد و فرهنگ عنوان کردند و فرمودند «در بعد اقتصاد ایجاد گشایش اقتصادی برای مردم کار راحتی نیست، اما موضوعی است که باید وارد شد و انجام داد و برای رسیدن به این مهم راهش خدمت و رونق و تقویت اقتصادی است».

محمودی‌اصل رکن اصلی اقتصاد مقاومتی را توجه ویژه به بنگاه‌های متوسط و کوچک عنوان و بیان کرد: توجه به این مقوله مهم موجب پیشرفت اقتصادی و برطرف کننده فقر و اجرای عدالت اجتماعی است.

وی با اشاره به بعد فرهنگی که رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کردند، گفت: دشمنان نظام اسلامی اعلام می‌کنند که دیگر با تحریم و ایجاد فشار و جنگ نظامی نمی‌توان جمهوری اسلامی را از پای در آورد بلکه باید با نفوذ فرهنگی، با تأثیرگذاری بر ذهن‌ها و اعتقادات و کشاندن مردم و جوانان به میدان‌های هوس‌رانی بر آنان غلبه کرد.

امام جمعه لنده عنوان کرد: وقتی دشمنان ما با صراحت دین و نظام ما را هدف قرار دادند باید با دفاع از مکتب و عقیده مانع نفوذ اقدامات سازمان یافته، ضد فرهنگی و ضد ارزشی در تولیدات فرهنگی در سطح جامعه باشیم. 

محمودی‌اصل گفت: باید اعتراف کنیم که جای امر به معروف و نهی از منکر و تأثیرگذاری آن در بین ما خالی است و بالاترین منکرات را می‌بینیم و می‌شنویم و متاسفانه خاموش هستیم.

وی تأکید کرد: باید جانانه به میدان اقتصاد و فرهنگ بیاییم و از دشمنان هراسی نداشته باشیم چون در 40 سال گذشته از هر کاری برای براندازی نظام شکوهمند انقلاب اسلامی فروگذار نبودند و موفق نشدند و انشالله در گام دوم انقلاب 40 سال آینده هم موفق نخواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها