برگزاری آیین غبارروبی مزار شهدای مدافع حرم قم

آیین غبارروبی مزار شهیدان والامقام مدافع حرم صبح امروز همزمان با آغاز هفته دولت با حضور استاندار قم در گلزار شهدای بهشت معصومه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ - 24August 2019

برگزاری آیین غبارروبی مزار شهدای مدافع حرم قم به مناسبت هفته دولتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، آیین غبارروبی مزار شهیدان والامقام مدافع حرم صبح امروز همزمان با آغاز هفته دولت با حضور جمعی از مدیران استانی و فرماندهان نیرو‌های مسلح و خانواده شهدا در قطعه ۳۱ گلزار شهدای بهشت معصومه (س) برگزار شد.

«بهرام سرمست» استاندار قم طی سخنانی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اهتمام دولت به گرامیداشت راه و آرمان شهدا را از افتخارات دولت برشمرد و اظهار داشت: امنیت امروز جامعه ما مرهون ایثارگری شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و عرصه امنیت است و ما باید قدردان خون آنان و استقامت خانواده‌های معظم‌شان باشیم.

سردار «سید جواد هاشمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز با اشاره به اینکه نام اغلب شهدای مدافع حرم پاکستانی و افغانستانی «حسین» است، گفت: این شهدای عزیز همه هستی خویش را تقدیم کردند تا نام اسلام پابرجا بماند و دشمنان اهل بیت (ع) از بین بروند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار