همزمان با اربعین حسینی

مازندران معطر به عطر 4 شهید گمنام می‌شود

جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: در آستانه اربعین حسینی پیکرهای 4 شهید گمنام هفته آینده وارد استان خواهند شد که دو تن از این شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر و پیکر دو تن دیگر از شهدا در شهرک زرین کلای بابل تدفین خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶ - 10December 2014

مازندران معطر به عطر 4 شهید گمنام می‌شود

 به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، سرهنگ «علیرضا یداله پور» جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران در هفتمین همایش خادمین شهدای گمنام که در دانشگاه نیروی دریایی امام خمینی(ره) نوشهر برگزار شد، با اشاره به جایگاه فرهنگ جهاد و شهادت در آموزههای دینی گفت: کسانی که در راه ترویج فرهنگ شهدا گام بر میدارند اجرشان کمتر از شهدا نیست.

وی افزود: شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی جایگاه والایی دارد و شهدا از بصیرت عاشورایی درس آموختند.

سرهنگ یداله پور در ادامه آسایش و اقتدار امروز کشور را مرهون خون شهدا دانست و خاطرنشان کرد: شهدا با تأسی از سالار شهیدان به دفاع از دین و کشور پرداختند.

وی با اشاره به وجود 224 شهید گمنام در 72 نقطه از مازندران گفت: بهره گیری از یاد و خاطره شهدا نقش بسزایی در اجرای برنامه ریزی مناسب در ابعاد فرهنگی و معنوی در جوار یادمان آنان دارد.

سرهنگ یداله پور اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی پیکرهای 4 شهید هفته آینده وارد استان خواهند شد که دو تن از این شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر و پیکر دو تن دیگر از شهدا در شهرک زرین کلای بابل تشییع و تدفین خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها