نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

سربلندی امروز ملت ایران به برکت مقاومت دوران دفاع مقدس است

حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» گفت: ملت ایران به خوبی قدر دفاع مقدس را دانستند و به لطف الهی امروز در جهان سربلند هستند و این به برکت مقاومت جانانه‌ای است که در دوران دفاع مقدس داشتند.
کد خبر: ۳۵۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷ - 25August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حضور مستمر سردار کارگر در این استان را نشان دهنده حس مسئولیت و دغدغه‌مندی مجموعه بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: اگر انسان مؤمن واقعی باشد، محکم و با قوت پیگیر امور است که به لطف الهی این روحیه در مجموعه بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس به خوبی زنده است.

وی با اشاره به آغاز هفته دولت و ضرورت بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر خاطرنشان کرد: اثرگذاری وجه مشترک همه شهدا بود که این ویژگی در شهیدان رجایی و باهنر کاملا ملموس و مشهود است.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه نقش شهیدان رجایی و باهنر در خنثی کردن بسیاری از توطئه‌ها غیرقابل انکار است، ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر در عرصه انقلاب بسیار جهت دهنده بودند تا جایی که توانستند به افکار عمومی روشنایی ببخشند.

نکونام با اشاره به اینکه تکمیل مرگز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان از مهمترین اولویت‌ها است، گفت: در این راستا باید همه دستگاه‌ها وارد میدان عمل شوند چرا که نقش مهمی در ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه کار برای شهدا بسیار قداست دارد، خاطرنشان کرد: باید بکوشیم جوانان را به هر میزان که می‌توانیم سر سفره شهدا بنشانیم و این از ضرورت‌ها است.

وی با بیان اینکه باب ایثار و شهادت به روی هر امتی گشوده شود، آن ملت سرافراز و موفق خواهند بود، ابراز داشت: ملت ایران به خوبی قدر دفاع مقدس را دانستند و به لطف الهی امروز در جهان سربلند هستند و این به برکت مقاومت جانانه‌ای است که در دوران دفاع مقدس داشتند.

این مسئول ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مهمترین نیاز امروز کشور بیان کرد و متذکر شد: به لطف الهی امروز جوانان به خوبی در عرصه‌های جهادی وارد میدان عمل شده‌اند و این به خاطر همین باب ایثار و شهادتی است که در کشور گشوده شده و باید قدر آن را بدانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار