برگزاری دومین نشست ستاد استانی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در خوزستان

دومین نشست ستاد استانی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سالن شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۹۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ - 25August 2019

برگزاری دومین نشست ستاد استانی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در خوزستان

 به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، دومین نشست ستاد استانی بزرگداشت هفته دفاع مقدس امروز در سالن شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار «محمد علی‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با گرامیداشت هفته دولت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان «رجایی و باهنر» همچنین ذکر دعا و صلوات برای شهید «حامد جرفی» بخشدار هویزه و اولین شهید خوزستانی دولت، اظهار داشت: اگر تمامی استانهای دیگر در حوزه‌‌‌های مختلف دفاع مقدس بهترین برنامه‌ها را اجرا می‌کنند، استان خوزستان باید میزبان بیشترین و پر محتواترین برنامه‌ها در این حوزه باشد چرا که هم نیروی انسانی و هم جغرافیای ما به شدت تحت تاثیر آن دوران طلایی و مقدس قرار داشته و دارد.

وی افزود: مهمترین چیزی که در حال حاضر از مجموعه دولت انتظار داریم این است که هر سازمان و نهاد وابسته به دولت در خوزستان بتواند نقش خود را در دوران مقدس احصاء کند تا بتوانیم آن را در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان که در حال ساخت و تکمیل است به نمایش بگذاریم و آن را به نسل‌های امروز و فردا هدیه دهیم.

در ادامه جلسه مسئولین کمیته‌های 8 گانه و فرمانداران شهرهای مختلف به ارائه گزارش از فعالیت‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و پیشنهادات خود پرداختند و خواستار توجه بیشتر به فضای تبلیغات نوین و جوان پسند در زمینه انجام برنامه‌ها و مناسبت‌های هفته دفاع مقدس در استان خوزستان شدند.

در این جلسه نیز «حسین حسین‌زاده» معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان ضمن اهمیت جایگاه استان خوزستان در دوران دفاع مقدس به ضرورت تدوین نقش دستگاه‌های اجرایی استان اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی استان اسناد و آثار دوران دفاع مقدس را تدوین کنند تا بتوانند برگ زرین افتخارات خود را در کتاب تاریخ دفاع مقدس به ودیعه بگذارند.

وی در پایان خواستار مشارکت همه جانبه و جهادی همه کمیته ها و شهرستان‌ها در این مناسبت ملی شد و بیان داشت: در زمینه دفاع مقدس نباید منتظر بخشنامه و دستورالعمل بود بلکه باید با قلب و روح و اعتقاد پای کار آمد تا مردم بیشتر و بهتر شیرینی و حلاوت آن دوران را حس کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار