آیت‌الله علم‌الهدی:

چشم امید مسلمانان به ارتش و سپاه دوخته شده است

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: امروز نگاه همه مسلمانان در سراسر جهان به ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان رزمندگان بدر، احد و احزاب دوخته شده است.
کد خبر: ۳۵۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ - 25August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیت‌الله «سیداحمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در هفدهمین همایش تجلیل از کارکنان ممتاز ارتش که امروز در سالن صبا برگزار شد، اظهار داشت: ارتش مقدس نیرویی است که فرماندهی آن با فرماندهی کل قواست.

علم‌الهدی افزود: پنتاگون اگر قوی‌ترین ارتش جهان است اما قدرت نظامی اسیر دست صهیونیست‌ها است که حتی برای ملت آمریکا نیز خدمت نمی‌کند.

امام جمعه مشهد، ارتش ایران را سپاه امام زمان (عج) خواند و گفت: این سپاه و نیرو در زمان ظهور حضرت ولی عصر (عج) تشکیل نمی‌شود بلکه قبل از ظهور و برای تامین وسایل و اسباب ظهور تشکیل می شود و امروز نگاه همه مسلمانان در سراسر جهان به ارتش ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان رزمندگان بدر، احد و احزاب دوخته شده است.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: ارتش هر روز یک پرده جدید از فناوری را بالا می زند که رونمایی از سامانه جدید موشکی باور نمونه‌ای از آن است.

وی این موفقیت‌ها را نتیجه لطف غیبی خداوند دانست و گفت: ارتش مرزبان ایران است و این بهترین درجه و مقام برای این نیرو است.

در این همایش از 350 نفر از کارکنان ممتاز نیروی زمینی ارتش از یگان‌های مختلف این نیرو در سراسر کشور قدردانی شد.

هفدهمین همایش تجلیل از کارکنان نیروی زمینی ارتش با حضور یک هزار و 500 نفر از کارکنان ممتاز نزاجا و خانواده‌های آنان از دیروز در مشهد آغاز شده و تا 7 شهریور ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار