وزیر اطلاعات:

همدان استان شهیدان بی‌ادعاست

وزیر اطلاعات گفت: همدان را استان شهیدان بی‌ادعا می‌دانیم به طوری که سردار شهید همدانی با یک انگیزه شهادت‌طلبانه همراه با سایر رزمندگان در سنگرهای دفاع از کشور شرکت داشت.
کد خبر: ۳۵۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ - 26August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت الاسلام «سید محمود علوی» وزیر اطلاعات صبح امروز همزمان با سومین روز از هفته دولت در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه همدان استان ادب و معرفت است، اظهار داشت: شهید آیت الله مفتح، آیت الله شیخ محمد بهاری، آیت الله مجاهد و بزرگان زیادی از این خاک برخاستند.

وی تصریح کرد: همدان را استان شهیدان بی‌ادعا می‌دانیم به طوری که سردار شهید همدانی با یک انگیزه شهادت ‌طلبانه همراه با سایر رزمندگان در سنگرهای دفاع از کشور شرکت داشت.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه نیروهای وزارت اطلاعات در استان همدان همواره از نفس گرم و رهنمودهای ائمه جمعه استان بهره‌مند هستند، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در خدمت این مردمِ شهید داده، با اخلاص قدم برداریم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان نیز در ادامه با تبریک روز مباهله و با بیان اینکه این روز بیانگر عظمت امیرالمومنین (ع) است، به آیه مباهله اشاره و اظهار کرد: آیه مباهله آیه‌ای است که نفس امیرالمومنین (ع) را نفس پیامبر (ص) معرفی می‌کند به طوریکه تمام فضایلی که در وجود پیامبر (ص) است، در وجود امیرالمومنین (ع) نیز قرار دارد.

حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی‌موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به اینکه در حمایت از خانواده و حفظ بنیان خانواده زحمات زیادی کشیده می شود، گفت: امیدواریم خداوند خانواده‌ها را از مشکلات اجتماعی مصون بدارد.

وی با بیان اینکه استان همدان دو گوهر بوعلی سینا و باباطاهر را در خود جای داده است، یادآور شد: بوعلی سینا نماد عقلانیت و باباطاهر نماد ادبیات و عاطفه است بنابراین تلفیق عقل و عاطفه در همدان نمادهای خوبی دارد.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه اسم سربازان گمنام امام زمان (عج) اسم بدون مسمایی نیست، تصریح کرد: در استان همدان نیز نیروهای متدین، انقلابی، جوان و با اخلاص فعالیت دارند و با تأکید بر اینکه وزارت اطلاعات در استان همدان بدنه خوبی دارد، ادامه داد: باید از زحمات فراوان این سربازان گمنام در ایجاد امنیت خانواده‌ها و جامعه تشکر کرد.

شعبانی‌موثقی با اشاره به شهادت طلبه همدانی به دست اراذل و اوباش اظهار کرد: در دستگیری عاملان شهادت مصطفی قاسمی، نیروهای نظامی، اطلاعات و سپاه زحمات فراوانی کشیدند و توانستند در 24 ساعت قاتل را شناسایی کنند و فضای روانی جامعه آرامش پیدا کرد.

وی با تأکید بر اینکه نیروهای اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) در قضیه دستگیری قاتل شهید قاسمی بسیار خوب عمل کردند، گفت: با همه ناامنی‌هایی که دشمنان ایجاد می کنند، امنیت و آرامش موجود را مدیون کسانی هستیم که هیچ نام و نشانی از آنها نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار