پیام تسلیت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت شهادت سماواتی

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در پیامی شهادت «حسن سماواتی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۵۹۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ - 26August 2019

پیام تسلیت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت شهادت حسن سماواتیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس طی پیامی شهادت حسن سماواتی را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: بار دیگر خبر عروج آسمانی یکی دیگر از یادگاران دوران عزتمند دفاع مقدس در فضای عطر آگین میهن اسلامی  منتشر گردید. برادر نستوه و جانباز بی‌ادعای عرصه‌ دفاع از حریم اسلام عزیز، حسن سماواتی از دنیای فانی رخت بر بست و به دیار باقی شتافت. این رزمنده رشید از جانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس از نیروهای شهید مجتبی هاشمی و از همرزمان شاهرخ ضرغام بود.

 حسن سماواتی در دورانی که بنیاد شهید و امور ایثارگران تازه تاسیس شده و شرایط رسیدگی به خانواده شهدا و جانبازان را نداشت، به پشتیبانی از وضعیت جانبازان پرداخت و تا آخرین لحظه‌ی عمر با برکت خود آنی از مجاهدت در دفاع از اسلام، انقلاب و جمهوری اسلامی از هیچ فعالیتی فرو گذار نبودند.

رحمت خداوند بر آن جانباز مجاهد که از دوران نوجوانی تا واپسین دم حیات با برکت خود پیوسته در حال ایثار و فداکاری بود و در نهایت در سلک مجاهدین و با لباس جهاد به جمع دوستان شهیدش پیوست‎.‎‏ بدینوسیله ارتحال شهادت گونه این فداکار دلاور دوران عزت و شرف دفاع مقدس را به حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده و خاندان این عزیز و یاران و همرزمان مجاهدش تسلیت عرض می نماییم.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها