دریادار خانزادی عنوان کرد؛

تجهیز شناورهای نداجا به سامانه‌های نوین پدافندی

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در موضوع دفاع نقطه‌ای به حد قابل قبولی رسیدیم و ان‌شاءالله به منظور ارتقای قدرت بازدارندگی از سامانه‌های پدافندی در شناور‌ها استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۵۹۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ - 26August 2019

صنعت دفاعی امنیت یگان‌های شناوری نیروی دریایی را تأمین کرده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی و سامانه باور ۳۷۳ با اشاره به اینکه پیشرفت‌های وزارت دفاع و حرکت رو به جلوی این سازمان به برکت انقلاب و با همت نیروی انسانی جوان و انقلابی رقم خورده است، اظهار داشت: بحمدالله مجموعه صنعت دفاعی با ظرفیت‌های انسانی ارزشمند خود توانسته است نیاز‌های دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تأمین کند.

وی با بیان اینکه در بحث سامانه‌های موشکی و پدافند هوایی در سطوح مختلف برد کوتاه، متوسط و بلند ظرفیت‌های خوبی ایجاد شده است، تصریح کرد: در موضوع دفاع نقطه‌ای به حد قابل قبولی رسیدیم و ان‌شاءالله به منظور ارتقای قدرت بازدارندگی از این سامانه‌های پدافندی در شناور‌ها استفاده خواهیم کرد.

امیر خانزادی با بیان اینکه تکنیک‌های حائز اهمیت به دست آمده در موضوع تاکتیک‌های دفاعی بسیار اثرگذار خواهد بود، گفت: در نسل ناوشکن‌های سنگین این سامانه‌ها به ما کمک خواهند کرد که بتوانیم اهداف پرنده را در نقاط دورتر مورد اصابت قرار دهیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تأکید کرد: امروز وزارت دفاع بنابر تدبیر فرمانده معظم کل قوا به موضوع مصونیت‌بخشی و تأمین امنیت یگان‌های شناوری نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف و به ویژه پدافند هوایی تا حد بالایی جامه عمل پوشانده است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار