دیدار سردار «کارگر» با تولیت حرم حضرت معصومه (س)+ عکس

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز با تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) دیدار کرد.
کد خبر: ۳۵۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳ - 26August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سردار سرتیپ «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز در سالن محراب حرم حضرت معصومه (س) با آیت‌الله «سیدمحمد سعیدی» نماینده ولی فقیه در استان قم و تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) دیدار کرد.

سعیدی در این دیدار با اشاره به هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر در همان ابتدای انقلاب، لیبرال‌ها را زیر چتر هدایت‌های امام خمینی (ره) خورد کردند و به عنوان دو مجسمه تقوا و صبوری در برابر این افراد ایستادند.

وی عنوان کرد: آثار دفاع مقدس یادآور ارزش‌هایی است که اگر نسبت به آن‌ها بی‌توجه باشیم خاطرات مهمی فراموش خواهند شد.

دیدار سردار کارگر با تولیت حرم حضرت معصومه (س)

سردار کارگر نیز با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر چراغ راه ما هستند، گفت: این دو شهید عزیز هم خادم ملت بودند و هم نیت و هدف و راهشان درست بود.

وی افزود: واقعیت این است که در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ستاد مرکزی راهیان نور، حضرت سیدالشهدا (ع)، هدایتگری، فریادرسی و دست‌گیری می‌کند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد: در کشور مشکل لاینحل نداریم و دفاع مقدس کلید وحدت در کشور است.

حجت الاسلام «حیدر مصلحی» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس نیز در این دیدار گفت: شهدای روحانیت نسبت به جمعیت قشر خود بیشترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند و در معرفی آنان آن گونه که شایسته است، اقدام نشده است.

وی با اشاره به برگزاری همایش پرچمداران انقلاب در قم خاطرنشان کرد: پس از برگزاری همایش مزبور، موضوع پرداختن به حضور و اثرگذاری روحانیت از نظر علمی و مباحث فقهی دفاع مقدس به صورت درس خارج در دستور کار قرار گرفته است.

در این دیدار امیر فهمیده جانشین و سردار ناظر معاون هماهنگ‌کننده و حجت‌الاسلام محمدحسن دانش رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و حجت‌الاسلام لقمانپور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قم نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها