مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ‌لرستان:

هیچ حرکتی در منطقه بدون توافق با ایران محقق نمی‌شود

حجت الاسلام علی درویشی گفت: پایه‌های اقتدار نظام جمهوری اسلامی به گونه‌ای‌ است که هیچ حرکتی در منطقه بدون توافق با ایران محقق نمی‌شود.
کد خبر: ۳۵۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ - 26August 2019

هیچ حرکتی در منطقه بدون توافق با نظام جمهوری اسلامی محقق نخواهد شد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «علی درویشی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان ظهر امروز در مراسم معارفه مسئول جدید نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهرستان کوهدشت با اشاره به بحث دشمن‌شناسی اظهار داشت: بیش از یک هزار و 500 آیه قرآن ما را نسبت به شناخت دشمن آشنا می‌کند.

وی با بیان اینکه استکبار 48 بار در قرآن تکرار شده‌ است، افزود: در طول تاریخ حق و باطل در مقابل هم بوده‌اند و کسی که حق را بشناسد و از آن دفاع نکند در زمره باطلین و مسیر باطل قرار دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان عنوان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مظهر حق و حقیقت و در مقابل آن استکبار مظهر ظلمت، زور و باطل است.

وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی نوری را در مقابل ملت‌ها قرار داد و امروز اگر کینه دشمنان از نظام به‌دلیل این است که حقانیت نظام و مسیر روشن عدالت آن برای مستضعفان و آزادگان عالم بسیار اثرگذار بوده‌ است.

درویشی گفت: سپاه منادی حق و عدالت است و با مظلومیت، حقیقت خود را اثبات کرد. سپاه با خون جوانان خودش برای کشور مایه گذاشته‌ تا بتوانند ارزش‌ها را پابرجا نگاه دارند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان خاطرنشان کرد: ویژگی همه مشرکان این است که در مقابل حق می‌ایستند، کینه آمریکا و استکبار از دل مسلمان نباید بیرون برود. ما نمی‌گوییم همیشه سر عناد داشته باشید، اما جزو اصول مشترک دین است که نسبت به دشمن بی‌خیال نباشیم و کینه او را از دل بیرون نکنیم.

درویشی با بیان اینکه ملتی که اقتدار نداشته باشد محکوم به فناست، اظهار داشت: سپاه با یک موشک رادارگریز و ساخته دست توانمند نیروهای مسلح پهپاد آمریکایی را مورد هدف قرار داد. پایه‌های اقتدار نظام جمهوری اسلامی به گونه‌ای‌ست که هیچ حرکتی در منطقه بدون توافق با نظام جمهوری اسلامی محقق نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ما به افکار و نیروهایی مانند سیدحسن نصرالله نیاز داریم، افزود: امروز اقتدار حزب‌الله لبنان به گونه‌ای‌ست که در مقابل رژیم صهیونیستی می‌ایستد و دشمنان از این حرکت واهمه دارند. امروز اقتدار نیروهای جهادی فلسطین به گونه‌ای‌ است که اسراییل برای دفاع از خودش در گِل فرورفته و سیستم گنبد آهنین دیگر جوابگو نیست.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عنوان کرد: خون جوانان ما برای اقتدار و تحقق آرمان اهل‌بیت و قرآن در سوریه ریخته شد. امروز طرفداری از مظلومان فلسطین به اقتضای وظایف شرعی‌مان است. وظیفه فرد پیرو قرآن این است که باید دشمن را بشناسد و در مقابل او کوتاه نیاید.

وی با اشاره به وجود پایگاه‌های آمریکایی در مجاورت کشور ما بیان کرد: آمریکا ناوهای هواپیمابرش را به منطقه آورد، اما جرأت نداشت آن‌ها را وارد خلیج‌فارس کند،  همه مراکز و پایگاه‌های 300کیلومتر تا هزار و 200کیلومتر آمریکایی‌ها زیر برد دقیق موشک‌های نقطه‌زن سپاه ماست. آن‌ها اگر علیه منافع ما حرکت کنند، خودشان می‌دانند که این 13پایگاه‌شان روی هواست. ما باید بتوانیم از مرز و نظام خود دفاع کنیم.

درویشی با بیان اینکه ایران یکی از کشورهای بزرگ منطقه بوده و این به‌دلیل توجه به نظام دفاعی خودمان و عمل به دستورات ولی‌فقیه است، در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: امروز کشورمان نیازمند مدیران شجاع و پاک‌دست است. در برخی جاها بزرگ‌ترین ضربه‌ها را مدیرانی به ما می‌زنند که از موهبت و محبت نظام سوءاستفاده کرده‌اند، عدالت باید برای همه برقرار باشد. مردم اگر بی‌عدالتی را از مسئولی ببینند برای‌شان قابل‌تحمل نیست.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان خاطرنشان کرد: سپاه باید در مقابل همه عواملی که موجب تضعیف نظام جمهوری اسلامی می‌شود با اقتدار ایستادگی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار