ادای احترام دوچرخه‌سواران زائر امام رضا (ع) به شهدای گمنام در ساری + تصاویر

کاروان دوچرخه‌سواران زائر امام رضا (ع) به شهدای گمنام خاکسپاری شده در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران ادای احترام کردند.
کد خبر: ۳۵۹۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ - 26August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، همزمان با هفته دولت و گرامی‌داشت ایام شهادت شهیدان «رجایی» و «باهنر»، بعد از ظهر امروز (دوشنبه) کاروان دوچرخه سواران زائران امام رضا (ع) از کاشان وارد استان مازندران شدند و با حضور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان، مورد استقبال مردم و کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران قرار گرفت.

این کاروان که متشکل از 40 دوچرخه سوار کاشانی است، در راستای گرامی‌داشت شهدای مدافع حریم انقلاب اسلامی، همراه با عطرافشانی گلزار شهدای کاشان تا مشهد مقدس در مسیر حرکت خود، پس از عبور از شهرهای مختلف، بعدازظهر امروز در حرم شهدای گمنام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران حضور یافت.

دوچرخه سواران کاشانی ضمن ادای احترام به هشت شهید گمنام آرمیده در این مکان و گلباران مزار آن‌ها، با آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

مزار هشت شهید گمنام دفاع مقدس مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران امروز برای چندمین سال متوالی میزبان کاروان دوچرخه سواران زائر امام رضا (ع) کاشان بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار