سردار جوانی:

تبعیت از ولایت فقیه برجسته‌ترین راهبرد مردم ایران است

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: امروز مقام معظم رهبری به عنوان نایب امام زمان (عج) راه را در همه حوزه‌ها برای ما مشخص کردند، به همین دلیل تلاش دشمن بر این است که از طریق نیرنگ و خدعه تبعیت ما را از ولایت فقیه که برجسته‌ترین راهبرد امت ایران اسلامی است، بشکند.
کد خبر: ۳۵۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ - 27August 2019

تبعیت از ولایت فقیه برجسته‌ترین راهبرد مردم ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از نیشابور، همزمان با هفته دولت، یادواره شهدای کارمند و شهدای منا شهرستان نیشابور با حضور سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یادگاران دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا شامگاه دوشنبه (چهارم شهریور) در مسجد امام حسین (ع) این شهرستان برگزار شد.

سردار جوانی در این مراسم با اشاره به نقش ولایت فقیه در هدایت سکان انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان نایب امام زمان (عج) راه را در همه حوزه ها برای ما مشخص کردند، به همین دلیل تلاش دشمن بر این است که از طریق نیرنگ و خدعه تبعیت ما را از ولایت فقیه بشکند. تبعیت از ولایت فقیه برجسته ترین راهبرد امت ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: در همه وصیت نامه های شهدای دوران دفاع مقدس به تبعیت از ولایت فقیه به عنوان یک اصل اشاره شده است. اگر وصایای شهدا را مورد بررسی قرار دهید متوجه خواهید شد که وصیت نامه ای نیست که در آن به پشتیبانی از ولایت فقیه اشاره نشده باشد.

معاون سیاسی سپاه تاکید کرد: پشتیبانی از ولایت فقیه یعنی درک شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و حرکت در امتداد ولایت است که اگر این مهم محقق شود پیروزی قطعی است. پیروزی ایران اسلامی در طول حیات 40 ساله انقلاب موید این ادعا است.

وی در ادامه به ناتوانی دولت ایالات متحده آمریکا در مقابله با جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: آمریکایی ها در سوریه هزینه های زیادی کردند.

سردار جوانی خاطر نشان کرد: ما پهباد آمریکا را زدیم و آنها جرات حمله به ایران را نداشتند. بعد از این ماجرا ترامپ به بهانه های واهی گفت من در 10 دقیقه آخر فرمان حمله به ایران را ملغی کردم. ایران فقط یک پهباد بدون سرنشین ما را زد و من اگر حمله کنم حداقل 150 نفر کشته می شوند به همین دلیل گفتم حمله نکنید.

وی تصریح کرد: چه کسی این حرف های واهی را قبول می کند. ما آمریکا را در برجام شناختیم. او که به ملت افغانستان حمله می کند و عروسی های آنها را به خاک و خون می کشد و یا در لبنان، پاکستان و یمن آن جنایات را رقم می زند. آیا می شود پذیرفت که آمریکا به دلیل اینکه تعدادی از هموطنانمان کشته نشوند به ایران حمله نکرده است؟

معاون سیاسی سپاه در پایان گفت: آمریکا از ما می ترسد و می داند که اگر به ایران حمله کند باید کشته های خود را در خاورمیانه جمع کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار