مسئول نشر آثار مشارکت بانوان در دفاع مقدس استان کرمانشاه:

فرهنگ دفاع مقدس باعث استقامت ملت در 8 سال جنگ تحمیلی شد

«آذر آزادی» گفت: ایثار، شجاعت، پرهیز از روحیه اصراف و تجملل گرایی، رعایت عفاف و حجاب، قناعت و ... از جمله اصول فرهنگ دفاع مقدس است که باعث استقامت ملت ما در 8 سال جنگ تحمیلی شد.
کد خبر: ۳۵۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱ - 27August 2019

فرهنگ دفاع مقدس باعث استقامت ملت در 8 سال جنگ تحمیلی شدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، نشست شورای راهبردی هفته دفاع مقدس با هدف اعلام برنامه های این مناسبت امروز (سه شنبه) در حوزه بانوان با حضور نماینده بانوان دستگاه های اجرایی استان در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان کرمانشاه برگزار شد.

«آذر آزادی» رئیس دایره مشارکت زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان کرمانشاه در این نشست با اشاره به  تاثیرگذاری فرهنگ دفاع مقدس در سبک زندگی خانواده‎ها اظهار داشت: ایثار، شجاعت، پرهیز از روحیه اسراف و تجملل گرایی، رعایت عفاف و حجاب، قناعت و اقتصاد مقاومتی و همدلی مردم و مسئولین از جمله اصول فرهنگ دفاع مقدس است که باعث استقامت ملت ما در 8 سال جنگ تحمیلی شد.

رئیس دایره مشارکت زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: ترویج این فرهنگ در جامعه و توجه به سبک زندگی مادران، همسران و خواهران شهدا بهترین الگو برای زنان و دختران در شرایط کنونی است.

وی در ادامه به بیان برنامه‎های دایره مشارکت زنان این اداره کل در هفته دفاع مقدس پرداخت و افزود: برگزاری مسابقه‎ خاطره نویسی از سفر دانش آموزان به مناطق عملیاتی غرب و جنوب در سطح مدارس و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگزاری مراسم عصر خاطره مادران و همسران شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و برگزاری همایش خورشید خانه ‏ات باش از جمله مهمترین برنامه‎های این دایره در هفته دفاع مقدس خواهد بود.  

در ادامه این نشست نمایندگان دستگاه های اجرایی به بیان برنامه‎های خود در هفته دفاع مقدس پرداختند و در پایان این جلسه مقرر شد طرح ورزش و سلامت ویژه بانوان شاغل دستگاه های اجرایی و همایش خورشید خانه‏ ات باش با همکاری ادارات و سازمان‏ های مردم نهاد اجرا شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار