سردار شکارچی:

ایران در تامین تجهیزات صنایع دفاعی به بیگانگان وابسته نیست

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هیچ‌گونه وابستگی دفاعی و نظامی در تأمین تجهیزات به بیگانگان نداریم.
کد خبر: ۳۵۹۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵ - 27August 2019

ایران در تامین تجهیزات صنایع دفاعی به بیگانگان وابسته نیستبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: هر آنچه در حوزه تجهیزات و امکانات در حوزه دفاعی کشور باید در اختیار داشته باشیم به دست جوانان با کفایت و پرافتخار کشور که شهدا را الگوی خود قرار داده‌اند، در داخل کشور تولید و ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به‌طور تقریبی هیچ‌گونه وابستگی در تأمین تجهیزات دفاعی و نظامی به بیگانگان نداریم، افزود: می‌توان همین مدل و الگو را نیز در حوزه اقتصادی پیاده‌سازی کرد و آنچه سبب شد به بازدارندگی دفاعی و خودکفایی برسیم روحیه و مدیریت جهادی در کشور بود.

سخنگوی کل ستاد نیروهای مسلح تصریح کرد: چنانچه مسوولین فعلی کشور نیز با همین نگرش و الگو پیش بروند می‌توان در رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم گام‌های مؤثرتری برداشت.

سردار شکارچی با اشاره به آمار شهدای کشور نیز اظهار داشت: در مجموع حدود ۲۲۰ هزار شهید در کشور داریم که این جوانان ارزشمند، فرهیخته، شجاع و جهادی جان خود را در راستای حفظ نظام تقدیم کردند و امید است به برکات خون شهدا، در آینده افتخارات بیشتری نصیب انقلاب شود.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها