دومین جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس در اهواز برگزار شد

دومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان اهواز در فرمانداری اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۹۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷ - 27August 2019

برگزاری دومین جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس در اهواز

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سید«مجید صالحی» معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز امروز در دومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان اهواز، اظهار داشت: دفاع مقدس در کشور و به خصوص در استان خوزستان که هشت سال با این مسئله درگیر بود بسیار حائز اهمیت است. نباید فراموش کنیم که ما در آن زمان موفق شدیم علیرغم تمام تهدیدها و محدودیت‌های مختلف تسلیحاتی و با دست خالی در برابر دشمن دفاع کنیم و پیروز شویم.

وی افزود: میزان زیادی از سربلندی، امنیت و اقتداری که امروز کشور ما در جهان دارد مرهون دفاع پیروزمندانه ای بود که در برابر دشمن در هشت سال دفاع مقدس صورت گرفت.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز تصریح کرد: در همین راستا برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان اهواز کمیته های هشت گانه ای تشکیل شده است که بتوانند برای انجام برنامه های مد نظر همت بگمارند.

در ادامه این جلسه «هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان ضمن تبریک هفته دولت، گفت: باید شیوه انجام برنامه های هفته دفاع مقدس را تغییر دهیم و ضمن حفظ ارزشها و فرهنگ ایثار و شهادت به سمت و سویی حرکت کنیم که بتوانیم نظر مخاطب جوان کشور را جذب کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: استفاده از زبان فاخر هنر و همچنین بهره بردن از رسانه نوین فضای مجازی در این راستا می تواند مکمل خوبی برای انتشار فرهنگ ناب دفاع مقدس در کنار دیگر برنامه ها باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار