امیر باقری:

کوادکوپتر‌ها هم تهدید و هم فرصت هستند

معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: اگر به ۲۰ سال قبل نگاهی داشته باشیم، کوادکوپتر‌ها هنوز معنی پیدا نکرده بودند، اما امروز این پرنده‌ها هم تهدید و هم فرصت هستند.
کد خبر: ۳۵۹۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰ - 28August 2019

برگزاری دومین جشنواره «امام علی (ع)» در ۲۶ محوربه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمدحسن باقری» معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیرو‌های مسلح و دبیر جشنواره امام علی (ع) صبح امروز در دومین جشنواره دانش و پژوهش نیرو‌های مسلح با اشاره به ضرورت توجه به آینده‌پژوهی و آینده نگری اظهار داشت: سرعت تحول دانش و پژوهش در جهان بسیار بالاست به نحوی که اگر به ۲۰ سال قبل نگاهی داشته باشیم، کوادکوپتر‌ها هنوز معنی پیدا نکرده بودند، اما امروز این پرنده‌ها هم تهدید و هم فرصت هستند.

وی در ادامه درباره جشنواره امام علی (ع) گفت: این جشنواره که سال ۹۵ برگزاری آن به تأیید رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح رسید، قرار بود دو سالانه باشد که در این رابطه یک سال عقب هستیم.

امیر باقری افزود: در این جشنواره به دنبال این هستیم تا به لحاظ علمی و پژوهشی در نیرو‌های مسلح به بلوغ لازم دست یابیم و بر این اساس، امروز اختتامیه دومین جشنواره امام علی (ع) را برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها