معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران:

اقتدار نظام به برکت مقاومت و مجاهدت‌های دوران انقلاب و دفاع مقدس است

معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران گفت: دشمن امروز به تنهایی جرأت نمی‌کند در برابر جمهوری اسلامی ایران بایستد و با ائتلاف به دنبال مقابله با ایران است که این اقتدار و قدرت نظام مقدس ایران به برکت مقاومت و مجاهدت‌های انقلاب اسلامی و دوران جنگ تحمیلی به دست آمده است.
کد خبر: ۳۵۹۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ - 28August 2019

اقتدار نظام مقدس ایران به برکت مقاومت و مجاهدت‌های انقلاب و دفاع مقدس استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «عسکر مجیدی» معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از برگزیدگان نهمین جشنواره مالک اشتر در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جویبار اظهار داشت: برگزیدگان این جشنواره افرادی هستند که مأموریت‌های سپاه و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را به بهترین وجه انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه انقلاب‌های مختلفی در جهان رقم خورده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی بوده است که توانسته گفتمان خود را به نقاط جهان صادر و جایگاهی پیدا کند و تغییراتی را در نظام جهانی ایجاد کرد.

معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی این بود که امروز جمهوری اسلامی ایران به چنان قدرتی دست یافته که دشمن به دنبال کاهش نفوذ ایران در منطقه است که این موضوع قبل انقلاب به نحوی دیگر بود.

مجیدی افزود: دشمن امروز به تنهایی جرأت نمی‌کند در برابر جمهوری اسلامی ایران بایستد و با ائتلاف به دنبال مقابله با ایران است که این اقتدار و قدرت نظام مقدس ایران به برکت مقاومت و مجاهدت‌های انقلاب اسلامی و دوران جنگ تحمیلی است.

وی خاطرنشان کرد: نقش ایران در منطقه بسیار تعیین کننده است و اگر بخواهند این نقش را نادیده بگیرند قطعاً شکست خواهند خورد.

معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران به گام دوم انقلاب اشاره و عنوان کرد: مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب را در سه کلمه خلاصه کرده که عبارتند از خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار