سردار اشتری:

نیروی انتظامی با افتخار در خدمت خانواده شهداست

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه شهدا برای مقابله با جنگ سخت دشمن جان خود را نثار کردند، گفت: ما و خانواده شهدا هم باید با جنگ نرم و فضایی که دشمن به وجود آورده است، مقابله کنیم، زینب‌گونه راه شهدا را ادامه بدهیم و پیام شهدا را به گوش آحاد مردم برسانیم.
کد خبر: ۳۵۹۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ - 28August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، آیین نکوداشت 67 خانواده شهید ناجا از 20 استان کشور امروز با حضور سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی، سردار سرتیپ دوم «محمد زارعی» معاون نیروی انسانی نیروی انتظامی، سردار سرتیپ دوم «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و سردار سرتیپ دوم «ماشالله جان‌نثار» فرمانده مرزبانی این استان در مشهد برگزار شد.

سردار اشتری در این مراسم اظهار داشت: شهدا با تقدیم جان خود به عنوان بالاترین سرمایه، استقلال، عزت و امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

وی افزود: هدف شهدا که تامین امنیت، عزت آفرینی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بود بالاترین هدف به شمار می رود و راهی که این شهدا رفتند راه بسیار ارزشمندی است.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: خانواده شهدا خصوصا همسران شهدا بدانند که همسرانتان در مسیری قدم گذاشتند که به عزت و اقتدار کشور افزوده شد. امروز امنیت، آرامش و آسایشی که در کشور وجود دارد به واسطه رشادت‌های همسران شما است و ما مدیون شهدا هستیم.

اشتری در ادامه با اشاره به وضعیت کشورهای پیرامونی جمهوری اسلامی گفت: امروز به حول و قوه الهی امنیتی مثال‌زدنی داریم که به برکت شهدا محقق شده است. تک تک شهدا در این امنیت نقش داشتند و مردم کشورمان باید قدردان ایثارگری شهدا باشند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: هدف والای این شهدا که در مقابله با دشمن و ناامنی در کشور جان خود را فدا کردند با هیچ هدف دیگری قابل مقایسه نیست. کسانی که جان خود را برای امنیت تقدیم می کند اجر و پاداشش با دیگران متفاوت است.

اشتری متذکر شد: همه باید بدانیم شهدا چه کردند. همسران شهدا باید افتخار کنند که همسر شهیدی هستند که برای امنیت مردم جان خود را فدا کرده است.

وی با بیان اینکه مردم قدردان شهدا و خانواده آنها هستند، تاکید کرد: ما و شما وظیفه‌ای داریم. اگر می خواهیم راه شهدا را ادامه بدهیم و آنها از ما راضی باشند باید برای رسیدن به هدف والایی که شهدا دنبال می‌کردند تلاش کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: آنها برای مقابله با جنگ سخت جان خود را نثار کردند و ما هم باید با جنگ نرم و فضایی که دشمن به وجود آورده و به اهداف خود نیز نخواهد رسید مقابله کنیم و زینب گونه راه شهدا را ادامه بدهیم و پیام شهدا را به گوش آحاد مردم برسانیم.

این مسئول نقش همسران شهدا را در تربیت فرزندانی انقلابی، مهم و تاثیرگذار دانست و افزود: امروز پاسداری از ارزش‌ها و تربیت فرزندان بالاترین وظیفه ما و شما است و بهترین مسیر برای ادامه دادن راه شهدا است. از همسران شهدا بواسطه مسئوولیت سختی که بر عهده دارند باید تقدیر کرد. شما با اتکال به خداوند متعال و توسل به ائمه معصومین و مدد گرفتن از شهدا این مسئولیت را به سرانجام خواهید رساند. وظیفه همسران شهدا در تربیت امانت شهدا وظیفه سنگینی است چون آنها فرزندان شهدایی که افتخار کشور و نیروهای مسلح هستند را باید تربیت کنند.

اشتری ابراز داشت: نیروی انتظامی با افتخار در خدمت خانواده شهدا است و در این مسیر از هر اقدامی که در حد توان این نیرو باشد دریغ نخواهد کرد. شما خانواده شهدا بدانید که نظام جمهوری اسلامی، مسئولان و نیروی انتظامی در مقابل شما خود را مدیون شهدا و خانواده آنها می دانند.

فرمانده ناجا گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی علی‌رغم همه تهدیدات و فشارهایی که دشمنان انقلاب اسلامی در زمینه اقتصادی علیه مردم کشورمان اعمال کرده به برکت مقاومت و پایمردی مردم، ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و این اقتدار مایه سربلندی ما است و ما باید قدردان این اقتدار که نتیجه ایثارگری شهدا است باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار