فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

ولایت فقیه محور وحدت ملت ایران است

سردار «حمید خرم‌دل» ولایت فقیه را مرکز ثقل ملت ایران دانست و گفت: شهدای ما در وصیت‌نامه‌های خود همواره بر پیروی از ولایت فقیه تاکید داشتند.
کد خبر: ۳۵۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ - 28August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «حمید خرم‌دل» ظهر امروز در یادواره 137 شهید کارمند کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خون شهدا برکات ارزشمندی برای انقلاب ما به همراه داشته است، اظهار داشت: ایثار، از خودگذشتگی و همدلی اوج زیبایی‌هایی بود که ما در دوران هشت سال دفاع مقدس مشاهده کردیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهدای ما این زیبایی‌ها را از عاشورا درس گرفتند و همانگونه که عاشورا برای انقلاب اسلامی ما الهام‌بخش بود امروز انقلاب ما برای جریان‌های آزادی‌خواه الهام‌بخش است.

خرم‌دل وحدت و همدلی را از مهم‌ترین برکات خون شهدا دانست و بیان کرد: هر جا دشمن بخواهد ضربه کاری بزند مردم و مسئولان به صورت هماهنگ در کنار هم قرار می‌گیرند.

وی عنوان کرد: ترویج فرهنگ جهاد، ایثار، مبارزه و مقاومت از دیگر برکات خون شهدا است که به وفور در وصیت‌نامه شهدا هم به این فرهنگ اشاره شده است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به علت جاری بودن آرمان‌های شهدا در کشور ما، همیشه نگاه رهبر معظم انقلاب به آینده روشن و مثبت است، گفت: ولایت فقیه مرکز ثقل ملت ایران است و شهدای ما هم در وصیت‌نامه‌های خود همواره بر پیروی از ولایت فقیه تاکید داشتند.

خرم‌دل نماز، رعایت حجاب اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر خواسته‌های شهدا عنوان کرد و ادامه داد: فرهنگ ما برگرفته از عاشورا بوده که تا امروز پابرجا است.

وی شهدا را الگوی اصلی حرکت مسئولان در تحقق گام دوم انقلاب و ایحاد تمدن بزرگ اسلامی دانست و ابراز کرد: شوکت و بزرگی امروز انقلاب ما مرهون خون شهدا است و اراده خداوند، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ما بر این است که مسیر این انقلاب با تبعیت محض از ولایت فقیه و همدلی به سرانجام برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها