سردار سلیمانی:

«هوشمندسازی پلیس» اولویت ناجا است

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه هوشمندی خدمات پلیس و توجه همه جانبه به کلانتری‌ها، در صدر اولویت‌های ناجا قرار دارد، از تقویت ناوگان خودرویی پلیس خبر داد.
کد خبر: ۳۵۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳ - 28August 2019

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «ایوب سلیمانی» جانشین فرمانده ناجا در همایش رؤسا و فرماندهان کلانتری و پاسگاه‌های استان گیلان که با حضور جمعی از مسؤولان انتظامی در سالن شهدای ناجای رشت برگزار شد، شناخت و بینش در خصوص جایگاهی که برای خدمت در آن قرار گرفته‌ایم را بسیار لازم و حیاتی دانست.

جانشین فرمانده ناجا، ریشه و مبنای هر حرکتی را شناخت فلسفه وجودی و داشتن هدف دانست و افزود: لازم است با توجه به بایدها و نبایدها در مسیر تعالی و سیر الی الله گام برداریم.

وی با تاکید به لزوم شناخت راه رستگاری و انتخاب هدفمند در طول زندگی، خاطرنشان کرد: لحظه لحظه کار در نیروی انتظامی مقدس است و کارکنان ناجا بایستی در مسیری که انتخاب کرده‌اند، مجدانه خدمت کنند.

سردار سلیمانی، مسؤولیت نیروی انتظامی در تامین امنیت، نظم و آرامش جامعه را بسیار حیاتی و مهم برشمرد و تصریح کرد: تمام ادیان الهی، امنیت را یکی از اصلی‌ترین نیازهای حیاتی انسان برشمرده‌اند و در صورت نداشتن امنیت، هیچ توسعه و پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

جانشین فرمانده ناجا ضمن تاکید بر اهمیت خدمت به مردم و رسیدگی به مشکلات آحاد مختلف جامعه، اظهار داشت: پلیس ملجأ و پناهگاه مردم است و کارکنان نیروی انتظامی باید خود را ملزم به تلاش برای رفع مشکلات مردم به ویژه مظلومان بدانند.

این مقام ارشد انتظامی، نیروهای اجرایی و سرپنجه‌ها را مهم‌ترین عامل موفقیت در مأموریت‌های کلان نیروی انتظامی قلمداد کرد و با اشاره به سنگینی و حساسیت خدمت در کلانتری‌ و پاسگاه‌ها، بر خدمتگزاری به مردم تاکید کرد.

سلیمانی گفت: بیشترین تاکید فرماندهی معظم کل قوا، خدمتگزاری به مردم در سطح کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها است و چنانچه مسئولی نتواند به این وظیفه سنگین عمل کند، قطعاً در انجام وظایف اصلی و کسب رضایت‌مندی مردم موفق نخواهد بود.

وی به حجم انبوه ماموریت‌ در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها اشاره و بیان کرد: برخی از ماموریت‌های نیروی انتظامی با سیاست هوشمندسازی پلیس از طریق سامانه‌ها و دفاتر خدمات انتظامی در حال اجراست و موضوع بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در پیشگیری و کشف جرم به عنوان یکی از اساسی‌ترین سیاست‌های ناجا در حال پیگیری است.

سردار سلیمانی، موفقیت در ماموریت‌های ناجا را مرهون همکاری، همدلی و ایفای درست وظایف در ماموریت‌های محوله دانست و تصریح کرد: کسی که اراده خدمت به مردم دارد و مسؤولیت تامین امنیت جامعه را بر عهده گرفته، باید با روحیه جهادی بر مشکلات پیش‌رو غلبه کند.

این مقام ارشد انتظامی به برخی از اقدامات ناجا برای تقویت ناوگان خودرویی اشاره کرد و گفت: در مرحله اول 1500 خودرو به فرماندهی انتظامی استان‌ها اختصاص خواهد یافت و بدنه کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها نیز تقویت خواهد شد.

سلیمانی با تاکید بر لزوم به کارگیری کارکنان مجرب، چابک، نمونه و اخلاق‌مدار در سطح کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، اظهار داشت: کارکنان کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها باید درد و رنج مردم را درک کنند و رفع گرفتاری، ایجاد عدالت و صلح و سازش بین طرفین درگیر را دغدغه خود بدانند.

جانشین فرمانده ناجا به برخی از همکاری‌های مشترک با دستگاه‌های اجرایی و قوه قضائیه برای تقویت، حمایت و تسهیل در اجرای ماموریت‌های انتظامی اشاره کرد وگفت: اهمیت ماموریت‌های نیروی انتظامی در تامین امنیت، آسایش و محافظت از جان و مال و ناموس مردم بر هیچ کس پوشیده نیست و خوشبختانه اقدامات خوبی در پشتیبانی و حمایت از ماموریت‌های کارکنان ناجا صورت گرفته است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها