مقر فرماندهی شبه‌نظامیان سعودی در مرز یمن موشک‌باران شد

ارتش یمن و انصارالله مقر فرماندهی عناصر مزدور وابسته به ائتلاف سعودی در یکی از محورهای استان حجه واقع در شمال غربی یمن را هدف حمله چند موشک قرار داد.
کد خبر: ۳۵۹۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵ - 28August 2019

مقر فرماندهی شبه‌نظامیان سعودی در مرز یمن موشک‌باران شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نیروهای ارتش یمن و انصارالله روز چهارشنبه مقر فرماندهی شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی در یکی از جبهه‌های استان حجه واقع در شمال غربی یمن را هدف حملات موشکی خود قرار دادند.

یک منبع نظامی یمن در این رابطه خبر داد که «یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله روز چهارشنبه با شلیک چند فروند موشک،‌ مقر فرماندهی مزدوران در غرب محور حیران استان حجه را هدف قرار داد».

منبع یمنی به شبکه المسیره گفت که در این حملات موشکی، شماری از شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف متجاوز کشته و یا زخمی شدند.

نیروهای یمنی دیروز (سه شنبه) نیز پایگاه‌های ائتلاف سعودی در شرق منطقه حیران را هدف قرار دادند که در پی آن ده‌ها نفر از عناصر مزدور کشته و زخمی شدند.

نیروهای یمنی روز چهارشنبه همچنین یک خودروی زرهی ائتلاف سعودی در استان البیضاء واقع در مرکز یمن را هدف قرار دادند.

حملات ائتلاف سعودی علیه یمن از مارس سال 2015 تاکنون ادامه دارد و طی این مدت هزاران نفر از مردم این کشور کشته و یا زخمی شده‌اند.

وزیر بهداشت دولت نجات ملی یمن روز چهارشنبه تازه‌ترین آمار مربوط به تعداد تلفات جنگ یمن را اعلام کرد و گفت که «از ابتدای آغاز جنگ یمن بیش از 140 هزار یمنی کشته و زخمی شده‌‌اند . طی این پنج سال، ۷۰۰ مرکز درمانی و بیمارستان نیز به طور کامل یا بخشی از آن تخریب شده است».

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار