مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

دشمن به دنبال از بین بردن ادراک و تفکر ما است

سرهنگ حجت‌الله ناصرپور گفت: دشمن امروز به دنبال این است که اداراک و تفکر ما را از بین ببرد که نتوانیم راهکار مناسب برای ادامه راه بلند نظام اسلامی پیدا کنیم.
کد خبر: ۳۵۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰ - 28August 2019

دشمن به دنبال از بین بردن ادراک و تفکر ما است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد سرهنگ حجت‌الله ناصرپور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان امروز در محفل انس و الفت با بازنشستگان نیروی انتظامی لرستان اظهار داشت: معلم و استاد هر کدام ارزش و منزلتی دارند ولی جایگاه پیشکسوت بالاتر از معلم و استاد است یعنی بالاترین سطح استاد تمامی را باید برای پیشکسوتان دفاع مقدس در نظر گرفت. 

وی گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک نهادی است تحت امر رهبر انقلاب اسلامی و به دنبال این است که ارزش‌های به وجود آمده در هشت سال دفاع مقدس را به نسل‌های  آینده منتقل کند.

ناصر پور با بیان اینکه پیشکسوتان می‌توانند در انتقال این ارزش‌ها به این بنیاد کمک کنند، عنوان کرد: شما پیشکسوتان خودتان این اررزش‌ها را خلق کردید و هشت سال دوران نورانی و زرینی که عزیزان این مملکت با پیوند وثیق با ولایت توانستند این ارزش‌ها را حفظ کنند، اکنون نیز در انتقال این ارزش‌ها می‌توانید بیشترین سهم را داشته باشید.

 مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به آیه «لا تَجِدُ قَوْماً يُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَ الْيَوْمِ الْآخِرِ يُوادُّونَ مَنْ حَادَّ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ وَ لَوْ کانُوا آباءَهُمْ أَوْ أَبْناءَهُمْ أَوْ إِخْوانَهُمْ أَوْ عَشيرَتَهُمْ» تصریح کرد: پیشکسوتان مصداق بارز این آیه هستند که در مبارزات سیاسی و مسائل اجتماعی نیز باید به این آیه شریفه توجه کنند، چراکه این آیه مقدمه گفتمان مقام معظم رهبری و نظریه مقاومت است و ایشان پرچمدار گفتمان مقاومت است و پیشکسوتان دفاع مقدس سربازان و حامیان این گفتمان هستند.

وی با بیان اینکه حزب اللهی کسی است که ببیند چه کسی خدمتگزار اهل بیت است و چه کسی بر صراط مستقیم حرکت می کند، گفت: همه ما باید در خط حزب الله باشیم و با بصیرت افراد حزب الهی را بشناسیم.

ناصرپور در ادامه سخنان خود به تاثیر ادراک، تفکر و تدبر در حل مسائل پرداخت و خاطرنشان کرد: ادراک محیط استراتژیک در اوایل انقلاب در حدی بود که در مواجهه با دشمن تا بیخ دندان مسلح، فقط  در عملیات بیت المقدس توانستیم از آنها 19 هزار اسیر بگیریم و عراق 16 هزار کشته داد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان افزود:  صدامی که می‌خواست سه روزه تهران را فتح کند فقط و فقط با ادارک و بصیرت بالای امام  خمینی (ره) باعث شد راه شناخته شود و همراهی امت و دلسوزی مردم و گفتمان مردمی دفاع مقدس باعث شد که ما ادراک خوبی از دشمن داشته باشیم و بدانیم چه کسانی دشمن انقلاب و اسلام هستند.

وی اظهار داشت: دشمن امروز به دنبال این است که اداراک و تفکر ما را از بین ببرد که نتوانیم راهکار مناسب برای ادامه راه  بلند نظام اسلامی پیدا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها