رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

ساده‌زیستی یکی از مهمترین ویژگی‌های شهید رجایی بود

حجت‌الاسلام «محمد قمی» در مراسم یادبود شهدای دولت، گفت: ساده زیستی یکی از مهمترین ویژگی‌هایی بود که شهید رجایی از آن برخوردار بود و مسئولان نظام هم باید از این روحیه و منش آن شهید بزرگ الگوگیری کنند.
کد خبر: ۳۵۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ - 29August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی امروز در مراسم یادواره شهیدان رجایی و باهنر و ۲۴۶ شهید کارمند یزد که در مسجد روضه محمدیه برگزار شد با بیان اینکه خداوند به مؤمنین نصرت وعده داده اظهار داشت: نصرت خدا شامل حال اهل ایمان می‌شود و وعده الهی قطعاً محقق خواهد شد.

وی افزود: مسئولان بیش از بقیه نیاز به تعمق و پایبندی به این تعاریف دارند و مسئولی که برای گره گشایی از مردم تلاش می کند، در مسیر خدا قدم برداشته و خداوند عالم نصرت خاص خود را هم شامل او و هم شامل جامعه او می‌‌کند و شهیدان رجایی و باهنر مصداق این دسته از مسئولان بودند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: ساده زیستی یکی از مهمترین ویژگی‌هایی بود که شهید رجایی از آن برخوردار بود و مسئولان نظام هم باید از این روحیه و منش آن شهید بزرگ الگوگیری کنند.

این مسئول با بیان اینکه همه مسئولان خادمان ملت هستند و باید با این نگاه فعالیت کنند ادامه داد: مسئولان نباید حب مال و جاه دنیا را داشته باشند چرا که این موضوع آنها را از خدمت به مردم دور می‌کند.

قمی با اشاره به تعابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شهید رجایی گفت: حضرت آقا می‌فرمایند شهید رجایی هیچ‌گاه جذب قدرت نشد و ایمان به خدامحور زندگی این شهید والامقام بود.

وی عنوان کرد: اگر مسئولی ایمان به خدا داشته باشد باور می‌کند که خدمت به مردم مهمترین کار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها