امام جمعه تبریز:

ایران به قدرت نظامی جهان مبدل شده است

«سیدمحمدعلی آل‌هاشم» گفت: امروز ایران یکی از قدرت‌های نظامی جهان است و همه دولت‌ها در این افتخار سهیم‌ هستند.
کد خبر: ۳۵۹۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ - 29August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» امام جمعه تبریز امروز در مراسم گرامیداشت هفته دولت که با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور در مصلای تبریز برگزار شد از دستور وزیر کشور برای اطفاء حریق جنگل‌های ارسباران و تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه تشکر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌ شرقی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در جامعه، عنوان کرد: شهروندان در فشار اقتصادی‌ هستند اما ناراحتی مردم بیشتر از مسایلی است که امکان حل آنان وجود دارد و مرتبط با تحریم نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه اقتصاد و فرهنگ اشاره کرد و متذکر شد: دولتمردان در ترویج سبک زندگی دینی، ایرانی و اسلامی کوشا باشند و طرح مهندسی فرهنگی و پیوست آن در پروژه‌ها را اجرایی کنند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه بهبود فرهنگ مصرف نیز کار فرهنگی محسوب می‌شود، تصریح کرد: خواهان تقویت فرهنگ قرآنی و افزایش سرانه‌ی مطالعه‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: دولت در برابر جامعه مسئول است و باید با بی‌بند و باری اخلاقی مقابله کند.

آل‌هاشم با اعلام اینکه در اوایل انقلاب به دلیل کمبود پزشک، دکترهای هند، پاکستان و… در ایران فعال بودند، عنوان کرد: اکنون به‌جایی رسیده‌ایم که از سایر ممالک برای درمان به ایران می‌آیند.

این مسئول بیان داشت: پیشرفت‌های کنونی حاصل زحمات تمامی دولت‌هاست و برای حل مشکلات بی‌آنکه تخریب کنیم، دنبال انتقاد سازنده‌ایم؛ امروز ایران یکی از قدرت‌های نظامی جهان است و همه دولت‌ها در این افتخار سهیم‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار