مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران تأکید کرد؛

لزوم ورود دستگاه‌های اجرایی برای جلوگیری از ولنگاری فرهنگی

عباس زارع بر لزوم ورود دستگاه‌های اجرایی برای جلوگیری از ولنگاری فرهنگی که توسط گردشگران در مازندران رخ می‌دهد، تأکید کرد.
کد خبر: ۳۵۹۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹ - 29August 2019

لزوم ورود دستگاه‌های اجرایی برای جلوگیری از ولنگاری فرهنگیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عباس زارع» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با تأکید بر احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، حوزه عفاف و حجاب را دغدغه ستاد برشمرد و اظهار داشت: با همراهی هنرمندان، پدیده بدحجابی را منفور القاء کنیم و این امر مهم نیازمند ورود همه دستگاه‌هاست.

زارع با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر در ادارات به درستی انجام می‌شود، افزود: اما پشت درهای ادارات اتفاقات دیگری را شاهدیم که باید به آن پرداخت.

وی با اشاره به ورود سالانه بیش از 3 میلیون گردشگر به استان، خاطرنشان کرد: در یک فراخوان عمومی باید همه دستگاه‌های اجرایی برای جلوگیری از ولنگاری فرهنگی توسط گردشگران پای کار بیایند.

معاون فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر به تقدیم بیش از 10 هزار و 400 شهید و دارا بودن یک هزار و 200 امامزاده، واجب التعظیم اشاره کرد و گفت: انجمن‌ها و فعالان حوزه محیط زیست، کم و کاستی‌های این حوزه را به تیتر اول رسانه‌ها تبدیل می‌کنند اما در حوزه دینی و ارزشی این خلاء محسوس است. 

این مسئول با اشاره به اینکه رسانه‌ها به نقدهای اجتماعی در خصوص بدحجابی و آسیب‌های اجتماعی بپردازند، اظهار کرد: در زمینه نهادینه سازی مسئله امر به معروف و نهی از منکر همه باید تعصب داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار