امیر صباحی فرد:

شهدا قهرمانان و اسطوره‌های واقعی ایران اسلامی هستند

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: شهدا به حق، قهرمانان و اسطوره‌های واقعی ایران اسلامی و باعث افتخار نیروی پدافند هوایی هستند.
کد خبر: ۳۵۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳ - 29August 2019

شهدا قهرمانان و اسطوره های واقعی ایران اسلامی هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در آستانه دهم شهریور  روز پدافند هوایی و به منظور تجدید میثاق با شهدای والای دفاع مقدس جمعی از مسئولین، فرماندهان و کارکنان پایور و وظیفه نیروی پدافند هوایی پس از قرائت زیارت پر فیض عاشورا بر مزار شهدای گمنام حضور یافته و با ذکر فاتحه و نثار گل یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس را گرامی داشتند.

امیر صباحی فرد در این مراسم اظهار داشت: شهدا به حق، قهرمانان و اسطوره های واقعی ایران اسلامی و باعث افتخار نیروی پدافند هوایی هستند که میزبان این شهدای عزیز در ستاد و اماکن دیگر نیروی پدافند هوایی در سطح کشور هستیم چراکه برکت حضور شهدا باعث ایجاد روحیه معنویت و ایثار در کارکنان پدافند هوایی شده است.

به مناسبت روز نیروی پدافند هوایی مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا صبح روز پنجشنبه به صورت همزمان در کلیه یگانها و مناطق این نیرو در سراسر کشور که میزبان شهدای گمنام هستند برگزار شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار