امام‌جمعه پلدختر:

روحیه جهادی باید به جامعه تزریق شود

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی گفت: میز خدمت مسئولان به شعار نیست باید عملیاتی شود، مسئولان پلدختر در جریان سیل با توجه به اینکه خودشان سیل‌زده بودند ولی با روحیه جهادی کار کردند که باید این روحیه به جامعه تزریق شود.
کد خبر: ۳۵۹۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳ - 29August 2019

روحیه جهادی باید به جامعه تزریق شود

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سیدمحسن موسوی» امام جمعه پلدختر امروز در مراسم بزرگداشت هفته دولت که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، با تبریک هفته دولت به مسئولان اجرایی پلدختر اظهار داشت: شهید رجایی نمونه ساده‌زیستی را نه تنها در خانه خودش بلکه در محل کار هم پیاده کرده‌بود و آن را به معنای واقعی کلمه معنا کرد، باید از این چنین شخصیت‌هایی که در مدیریت موفق بودند الگو بگیریم و این ارزشها را قدر بدانیم.

وی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خامنه‌ای مانند آب زلالی در حال جریان است و به‌دست صاحب اصلی آن که امام زمان (عج)است خواهد رسید، افزود: میز خدمت مسئولان به شعار نیست باید عملیاتی شود، مسئولان پلدختر در جریان سیل با توجه به اینکه خودشان سیل‌زده بودند ولی با روحیه جهادی کار کردند که باید این روحیه به جامعه تزریق شود.

امام‌جمعه پلدختر با بیان اینکه باید سعه‌صدر و ظرفیت مسئولان بالا برود، عنوان کرد: اجحاف است که اگر بگویم مدیران پلدختری در سیلاب کم‌کاری کردند البته مدیران نقاط ضعف هم دارند که ما باید نقاط قوت آن‌ها را که بیش‌تر است نگاه کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز ما مدیران در تراز انقلاب اسلامی می‌خواهیم، بیان کرد: روحیه جهادی می‌طلبد تا کار انجام بگیرد و مشکلات برطرف شود، باید سعی کنیم این روحیه را از دست ندهیم‌.

موسوی گفت: پلدختری‌ها پلدختر را خواهند ساخت البته برای ساختن هنوز به کمک مردم نیاز داریم، اما فرزندان این شهرستان باید همه تلاش خود را بکنند تا از درد مردم کاسته و مشکلات برطرف شود.

امام‌جمعه تصریح کرد: امروز روز اتحاد، برادری، واحدبودن و یک‌دست‌بودن است تا مشکلات برطرف شود و باید به هم کمک وهم‌فکری بدهیم.

موسوی با بیان اینکه باید توجهمان به پلدختر بیش‌تر شود و غافل نشویم، اظهار داشت: روحیه جهادی باید وجود داشته باشد تا مشکلات مردم برطرف شود، پلدختر علیرغم مشکلات و آسیب‌ها پر نشاط و امیدوار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار