سرلشکر سلامی:

دشمنان مقهور اراده ملت ایران خواهند شد

فرمانده کل سپاه تنها راه خروج از فضاسازی‌های اقتصادی و سیاسی دشمنان را اتکا به ظرفیت داخلی دانست و گفت: با ایستادگی، خود اتکایی و تلاش کاری خواهیم کرد تا دشمنان تسلیم اراده ملت ایران شوند.
کد خبر: ۳۵۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ - 30August 2019

دشمنان مقهور اراده ملت ایران خواهند شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از طرح‌های عمرانی آذربایجان ‌شرقی اظهار داشت: مقاومت اقتصادی از طریق رونق تولید، تنها راه گذر از شرایط به‌وجود آمده توسط دشمنان انقلاب است.

وی اضافه کرد: راهی که مردم ایران به رهبری امام خامنه‌ای در پیش گرفته‌اند، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است.

سرلشکر سلامی افزود: دشمنان مردم ایران، بدانند با ایستادگی، خود اتکایی و تلاش کاری خواهیم کرد تا آنها تسلیم اراده ملت ایران شوند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الاانبیا در استان 38 طرح عمرانی به پایان رسانده و 11 طرح را در دست اجرا دارد.

وی گفت: خط دوم قطار شهری تبریز، خط آبرسانی به تبریز به طول 81 کیلومتر، جاده مراغه – هشترود و سد کلقان چای از طرح‌های مهم در دست اجرای این قرارگاه است.

سردار سلامی، در بازدید از بزرگترین طرح معدن مس کشور افزود: این معدن نماد خودباوری، خود اتکایی و استقلال اقتصادی در آذربایجان شرقی است که با تکمیل چرخه تغلیظ، پالایش و ذوب مس سونگون به همت جوانان کشورمان اشتغال خوبی در این بخش ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار