جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

راه حل مشکلات اقتصادی استفاده از ظرفیت‌های داخلی است

سردار «محمدحسین سپهر» راه حل مشکلات اقتصادی کشور را در ظرفیت‌های داخلی دانست و گفت: سرمایه‌های بزرگ اقتصادی در کشور داریم، نیروی انسانی نخبه و توانمندی داریم که اگر استفاده درستی از ظرفیت آن‌ها شود می‌توانند به راحتی مشکلات و نیاز‌های کشور را پاسخ دهند.
کد خبر: ۳۵۹۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ - 30August 2019

راه حل مشکلات اقتصادی کشور در استفاده از ظرفیت های داخلی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، سردار «محمدحسین سپهر» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آئین یادواره شهدای جهادگر استان البرز که شامگاه پنج‌شنبه در مسجد فاطمه معصومه (س) شهر کرج برگزار شد، با اشاره به سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: دشمن جنگ تحمیلی را زمانی شروع کرد که سیلو‌های ذخیره آذوقه خالی بود و برخی از فرماندهان ارتش که وفادار شاه بودند فرار کرده بودند، سپاهی تشکیل نشده بود و بسیج و دولت هم برای جنگ آمادگی نداشتند و مدیرانی توانمند برای اداره اوضاع کشور نداشتیم.

وی افزود: در تاریخ این کشور هرگاه مذاکراتی همراه با تهدید و فشار خارجی بر مسؤولان وقت ما تحمیل شده بخشی از خاک این کشور توسط بیگانگان اشغال شده و آن را از ایران جدا کرده‌اند و نشان می‌دهد اگر مدیران و حاکمان کشور در مقابل زیاده خواهی‌های دشمنان عکس العمل قاطع نداشته باشند دشمن همواره قدم به قدم برای چپاول ثروت‌های این کشور پیش خواهد آمد.

سردار سپهر با بیان اینکه در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب تحلیل دنیا از شرایط ما تحلیل اشتباهی بود و گمان می‌کردند انقلاب اسلامی نمی‌تواند بر مشکلات داخلی و فشار‌های خارجی فائق آید، گفت: کشور‌های عربی شورایی علیه ما تشکیل دادند و از صدام حمایت کردند، قدرت‌های غذبی هم همه نوع حمایتی از دشمن ما کردند، اما نباید فراموش کنیم انقلاب با شجاعت و رشادت جوانان کشور در مقابل دنیا ایستاد و اگر دستاوردی هم در تمام این سال‌ها بدست آمده مرهون خون همان شهدای جوانی است که صادقانه در راه رضای الهی و دفاع از میهن اسلامی در خون نشستند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمادگی نیروی‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، تأکید کرد: دشمنان به خوبی می‌دانند اگر جنگی را علیه ما آغاز کنند، تمام‌کننده جنگ آن‌ها نخواهند بود و بازنده جنگ خود آن‌ها هستند و آن‌ها از آمادگی دفاعی ما به خوبی آگاه هستند.

وی ادامه داد: «بوش» رئیس جمهور وقت آمریکا به عراق و افغانستان حمله کرد به امید آنکه بعد از محاصره ایران بتواند به ایران حمله کند؛ اما چنان در باتلاق منطقه گیر کردند که نتوانستند کاری را از پیش ببرند و حاصل لشگرکشی آمریکایی‌ها تشکیل حکومت‌های شیعی در این دو کشور بود.

سردار سپهر اظهار کرد: حمله اسرائیل به لبنان که با حمایت آمریکایی‌ها برای شکستن محور مقاومت انجام می‌شد طی ۳۳ روز مقاومت جانانه حزب الله لبنان به شکست دشمن انجامید.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه جنگ ۳۳ روزه به جنگ ۸ روزه و ۳ روزه رسید که نشان می‌دهد قدرت پوشالی اسرائیل از میان رفته است و اسرائیل دیگر قدرت برتر نظامی نیست، اذعان کرد: با این شکست‌ها باید اسرائیل را از لیست قدرت‌های نظامی حذف کرد.

وی ادامه داد: «کلینتون» به ۱۲۰ کشور جهان سفر کرد تا پس از پیروزی داعش در سوریه و عراق این حکومت را به رسمیت بشناساند؛ اما این تنها خیال خامی بود، الگوی بسیجی و دفاع مقدس ما در جهان منتشر شد و پیروزی را برای جبهه مقاومت در منطقه رقم زد.

سردار سپهر تصریح کرد: شاهدیم به فضل خدا دشمن در یمن هم شکست خورده و به دنبال خروج آبرومندانه از یمن است، اما بدون شک با بی آبرویی کشور یمن را ترک خواهد کرد و مقاومت مردم یمن پیروز نهایی این نبرد خواهد بود.

این فرمانده ارشد سپاه با بیان اینکه ما به پشتوانه اسلام، رهبر معظم انقلاب و خون شهدا راه ایستادگی را ادامه می‌دهیم، گفت: ما شکست خوردن را بلد نیستیم و تمرین شکست و عقب‌نشینی نکرده‌ایم، مبانی قرآن به ما می‌گوید با دشمن و استکبار تا آخرین نفس مبارزه کنیم چرا که دشمن هیچ گاه قابل اعتماد نیست.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین راه حل مشکلات اقتصادی کشور را در ظرفیت‌های داخلی دانست و گفت: سرمایه‌های بزرگ اقتصادی در کشور داریم، نیروی انسانی نخبه و توانمندی داریم که اگر استفاده درستی از ظرفیت آن‌ها شود می‌توانند به راحتی مشکلات و نیاز‌های کشور را پاسخ دهند و کشور را از وابستگی به خارج بی نیاز کنند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها