امام جمعه گناوه:

تولید سامانه «باور ۳۷۳» از افتخارات نظام اسلامی است

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی تولید و رونمایی سامانه دفاعی باور ۳۷۳ را از افتخارات نظام دانست و گفت: رونمایی از این سامانه باعث شد تا دو قطبی بودن کشورهای روسیه و آمریکا در هم بشکند.
کد خبر: ۳۵۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳ - 30August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سیدعبدالهادی رکنی حسینی» امام جمعه گناوه در خطبه های نماز جمعه این هفته خدمت‌رسانی به مردم را وظیفه همه مسئولان دانست و اظهار داشت: در این خصوص هیچ منتی نیست و تاکنون  به رغم همه مشکلات موجود، مسئولان برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند.

وی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴۰ سال انقلاب خدمات گسترده و بی نظیری به مردم ارائه داده است.

امام جمعه گناوه در ادامه با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر دو یار دیرینه انقلاب و امام راحل که در هشتم شهریور ۱۳۶۰ توسط منافقان کوردل به شهادت رسیدند، ساده زیستی و خدمت به مردم را در رأس برنامه های خود داشتند.

امام جمعه گناوه اظهار داشت: در هفته دولت امسال بیش از ۵۰ طرح با اعتبار حدود ۱۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و اجرا شد و با وجود این، مردم باز هم سزاوار خدمات بیشتری هستند و باید از فرماندار و دیگر مسئولان در این زمینه تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه هشتم شهریور روز «مبارزه با تروریسم» نامگذاری شده است، افزود: در ایران اسلامی از اول انقلاب تاکنون تعداد زیادی از مردم توسط تروریست‌های خائن به شهادت رسیدند.

رکنی حسینی گفت: در حالی که مدعیان دروغین حقوق بشر، ایران را تروریست معرفی می‌کنند، تاکنون بیش از ۱۷ هزار نفر در ایران توسط تروریست‌ها به درجه رفیع شهادت نایل شده‌اند.

امام جمعه گناوه ادامه داد: آن کسانی که دست به ترور می‌زنند، همان مدعیان دروغین حقوق بشر هستند.

وی در ادامه، تولید و رونمایی سامانه دفاعی باور ۳۷۳ را از افتخارات نظام دانست و گفت: رونمایی از این سامانه باعث شد تا دو قطبی بودن کشورهای روسیه و آمریکا در هم بشکند.

وی اظهار داشت: ایران در عرصه صنعت دفاعی با دارا بودن دانشمندان جوان به افتخارات و دستاوردهای بزرگی دست یافته است که باید به‌خوبی از آنان حمایت  شود.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: قدرت دفاعی و موشک‌های بالستیک که خط قرمز کشور است، نقش بازدارنده‌ای در جلوگیری از تعرض و تجاوز دشمنان به میهن اسلامی داشته است.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن ماه محرم بیان کرد: امام حسین (ع) اسوه بشریت است و باید در این برهه از شجاعت، صلابت و تسلیم نشدن این امام همام در برابر یزیدیان درس بگیریم.

رکنی حسینی افزود: همان‌گونه که در حادثه کربلا امام حسین (ع) و یارانش را محاصره اقتصادی کردند، در این زمان نیز دشمنان، پیروان امام حسین (ع) را با تبلیغات رسانه‌ای در تحریم قرار دادند؛ اما آنان شیعیان را نشاخته‌اند و  ما با تداوم مقاومت، زیر بار ظلم آنان نخواهیم رفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار