امام جمعه دزفول:

مدیران فاقد صلاحیت موجب ظهور کوتوله‌های سیاسی می‌شوند

حجت‌الاسلام «قاضی دزفولی» گفت: مدیران فاقد صلاحیت، زیرمجموعه‌ای انتخاب می‌کنند که سطح آن‌ها از خودشان پایین‌تر باشد که نتیجه آن ظهور کوتوله‌های سیاسی در عرصه‌های مختلف است.
کد خبر: ۳۵۹۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷ - 30August 2019

اعتماد مردم به نظام در صورت شفاف سازی بیشتر می شود

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی قاضی دزفولی» در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر، با بیان اینکه مبارزه با فاسد نباید سیاسی شود، اظهار داشت: نقش دولت در مبارزه با فساد کلیدی است؛ البته این اصل در قوه قضاییه و مقننه نیز صادق است و هر سه قوه باید در این راه گام بردارند.

وی با تاکید بر لزوم دقت هرچه بیشتر در انتخاب مدیران، افزود: مدیران فاقد صلاحیت، زیرمجموعه‌ای انتخاب می‌کنند که سطح آن‌ها از خودشان پایین‌تر باشد که نتیجه آن ظهور کوتوله‌های سیاسی در عرصه‌های مختلف است.

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با بیان این‌که مدیران باید شفافیت را قبول داشته باشند، گفت: اعتماد مردم به نظام در صورت شفاف‌سازی بیشتر می‌شود.

خطیب جمعه دزفول با اشاره به حمله پهپادی اسراییل به لبنان، اظهار داشت: صهیونیست‌ها می‌دانند که با آتش بازی می‌کنند.

وی به هشدار «سید حسن نصرالله» به اسراییل درخصوص این حمله اشاره کرد و افزود: صهیونیست‌ها بعد از این هشدار در آماده‌باش کامل قرار گرفتند و از مرز‌های خود پنج کیلومتر عقب‌تر رفتند.

امام جمعه دزفول رونمایی از سامانه موشکی پدافند هوایی باور ۳۷۳ در ایران را یادآور شد و گفت: جهان تا پیش از این رونمایی در عرصه این سامانه‌ها دوقطبی بود؛ ولی اکنون این دوقطبی به هم خورده و نمونه ایرانی از نمونه‌های خارجی پیشرفته‌تر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار