امام جمعه پلدختر:

دولتمردان به تاسی از امام علی (ع) خود را وقف مردم کنند

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی گفت: دولتمردان با الگوگرفتن و با تاسی از امیرالمومنین علی (ع) خود را وقف خدمت به مردم کنند.
کد خبر: ۳۵۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹ - 30August 2019

مسئولان ارشد باید نسبت به رفع مشکلات اهتمام ورزند

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید محسن موسوی» امام جمعه پلدختر در خطبه‌های نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: امروز دولتمردان باید دنبال الگویی صحیح، سریع و مناسب در خدمت به مردم باشند که الگویی بهتر از امام علی (ع) نیست.

وی افزود: مسوولان می‌توانند برای استفاده از این موضوع با رجوع به نهج البلاغه نامه های حضرت علی (ع) به حاکمان و فرمانداران آن زمان را مطالعه و از آن الگو بگیرند.

امام جمعه پلدختر گفت: در هفته دولت در پلدختر سیل‌زده شاهد پویایی بودیم و امروز ایجاب می‌کرد کلنگ زنی‌ها در پلدختر انجام شود.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: زیرساخت های پلدختر در جریان وقوع سیل از بین رفته و به صورت موقت هستند گر چه در هفته دولت تلاش می شود پروژه های عمرانی در اختیار مردم قرار گیرد اما تا زمانی که زندگی مردم سیل‌زده این شهرستان به روال عادی برگردد همیشه در این منطقه ،هفته دولت است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، تبریک هفته دولت به مدیران دستگاه های اجرایی ، افزود: دولتی ها باید تلاش کنند جهت کاهش آلام مردم سیل زده ، پلدختر از وضعیت امروز خارج شود .

امام جمعه پلدختر گفت: اعلام می کنیم که باید تا رفع مشکلات ، یکی پس از دیگری باید در کنار مردم ایستاد ، مدیران شهرستانی اعتباراتی که به پلدختر اختصاص داده شده را جذب و در بکارگیری اعتبارات همت مضاعف به خرج دهند .

حجت الاسلام موسوی با بیان این که روند بازسازی در پلدختر گاهی با قوت و گاه با ضعف ادامه دارد یادآورشد: برخی مشکلات در این شهرستان هنوز باقی است و مسئولان ارشد باید نسبت به رفع این مشکلات اهتمام ورزند، که گاهی مشکلات به دست توانای مسوولان حل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها