دوره تربیت راوی «زندگی به سبک شهدا» در قم برگزار شد+ تصاویر

دوره تربیت راوی «زندگی به سبک شهدا» با حضور طلاب و روحانیون علاقمند به فرهنگ جهاد و شهادت در مدرسه دارالشفاء قم برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴ - 31August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، دوره تربیت راوی «زندگی به سبک شهدا» به همت موسسه فرهنگی حماسه ۱۷ و مشارکت سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)، معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قم و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم برگزار شد.

مرحله عملی این دوره در دو جلسه مجزا ویژه خواهران و برادران طلبه در گلزار شهدای علی بن جعفر قم و با روایت میدانی خاطرات بر مزار شهدا به اجرا درآمد و مرحله تئوری نیز از روز سه‌شنبه پنجم شهریور در سالن مدرسه عالی دارالشفا آغاز شد.

در روز اول این مرحله، سردار «احمد فتوحی» از یادگاران دفاع مقدس با سرفصل «تاریخ و جغرافیای جنگ» و حجت‌الاسلام «حسین جوشقانیان» با سرفصل «مقام شهادت» ایراد سخن کردند.

جلسات روز دوم مرحله تئوری نیز با ارائه سرفصل «یادواره تراز انقلاب اسلامی» از سوی حجت‌الاسلام صادقی آغاز شد و در ادامه «حسین کاجی» از راویان دفاع مقدس با موضوع «خودسازی به سبک شهدا» ارائه بحث کرد.

جلسه سوم این مرحله و اختتامیه دوره نیز روز پنجشنبه هفتم شهریور با سخنان حجت‌الاسلام ماندگاری و «حسین یکتا» در موضوعات «خانواده و شهدا» و «اجتماع و شهدا» به پایان رسید.

دوره تربیت راوی «زندگی به سبک شهدا» در قم برگزار شد/ تصاویردوره تربیت راوی «زندگی به سبک شهدا» در قم برگزار شد/ تصاویردوره تربیت راوی «زندگی به سبک شهدا» در قم برگزار شد/ تصاویردوره تربیت راوی «زندگی به سبک شهدا» در قم برگزار شد/ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار