حجت‌الاسلام محمدحسنی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ایران با تأسی از دفاع مقدس به بالاترین سطح امنیت پایدار رسیده است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: کشور ما با تأسی از دفاع مقدس امروز به بالاترین سطح امنیت پایدار رسیده است.
کد خبر: ۳۵۹۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۳ - 27September 2019

ایران با تاسی از دوران دفاع مقدس امروز به بالاترین سطح امنیت پایدار رسیده استحجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به تأثیر فرهنگ دفاع مقدس بر اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس اقتدارآفرین، افتخارآفرین و امنیت‌آفرین است و تا کشوری مقتدر نباشد، نمی‌تواند امنیت خود را تأمین کند.

وی ادامه داد: تا کشوری نتواند امنیت خود را تأمین کند، نمی‌تواند نخبه‌پروری کند و اقتصاد درست و آسایش داشته باشد. پیش‌نیاز همه موفقیت‌ها برخورداری از یک امنیت پایدار است و این امنیت پایدار فقط در سایه اقتدار دفاعی به دست می‌آید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: کشور ما با تأسی از دفاع مقدس امروز به بالاترین سطح امنیت پایدار رسیده است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه یکی وظایف ما انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل کنونی و آینده جامعه است، افزود: دشمن برای تضعیف این روحیه برنامه‌های مختلفی را اجرا کرده است.

وی عنوان کرد: امروز یکی از ابزار‌هایی که با آن می‌توان فرهنگ دفاع مقدس را منتقل کرد، ابزار «هنر» است و وظیفه و رسالت هنرمندان، انتقال این فرهنگ به نسل‌های کنونی و آینده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار