دبیر سومین جشنواره ملی جهادگران:

سومین جشنواره ملی جهادگران تا ۳۰ آبان پذیرای آثار ارسالی شرکت‌کنندگان است

دبیر اجرایی سومین جشنواره ملی جهادگران گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار مرتبط با جشنواره را در بخش‌های تخصصی و هنری تا ۳۰ آبان به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
کد خبر: ۳۶۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ - 31August 2019

سومین جشنواره ملی جهادگران برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «حمید فرقانی» دبیر سومین جشنواره ملی جهادگران امروز در جلسه هماهنگی این جشنواره اظهار داشت: در سال گذشته تعداد سه هزار و ۱۴۵ اثر در جشنواره ملی جهادگران شرکت کردند که بیشترین آثار مربوط به استان‌های مازندران، خراسان جنوبی، آذربایجان شرقی و تهران بود و از میان این آثار هم از صاحبان ۱۰۰ اثر تقدیر به عمل آمد.

وی افزود: در سومین جشنواره ملی جهادگران به دنبال شناسایی گروه‌هایی هستیم که در حوزه‌های تخصصی فعالیت می‌کنند و خدمات ارائه می‌دهند؛ علاوه بر این، مشارکت همه نهاد‌ها برای اجرایی کردن ایده‌ها و طرح‌های ارسالی به جشنواره را هم دنبال می‌کنیم.

دبیر اجرایی سومین جشنواره ملی جهادگران ادامه داد: عموم علاقه‌مندان می‌توانند آثار مرتبط با جشنواره را در بخش‌های تخصصی و هنری تا ۳۰ آبان به دبیرخانه همایش ارسال کنند، تا پس از ارزیابی و بررسی آن‌ها، مراسم اختتامیه جشنواره و معرفی صاحبان آثار برتر را در ۲۰ بهمن برگزار کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار