رشوه ۲۵ میلیون یورویی بن سلمان به عمر البشیر

رئیس جمهور سابق و برکنار شده سودان در جلسه امروز دادگاه خود به تشریح جزئیات بیشتری از رشوه‌ای که از محمد بن سلمان ولیعهد سعودی دریافت کرده است، پرداخت.
کد خبر: ۳۶۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ - 31August 2019

رشوه ۲۵ میلیون یورویی بن سلمان به عمر البشیربه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از اسپوتنیک، عمر البشیر رئیس جمهور سابق و برکنار شده سودان در جلسه امروز دادگاه خود به تشریح جزئیات بیشتری از رشوه‌ای که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی دریافت کرده است، پرداخت.

وی اعلام کرد: محمد بن سلمان مبلغ ۲۵ میلیون یورو فرستاد و برخی از این پول به دلار تبدیل شد. ولیعهد سعودی مایل بود که نامش فاش نشود. این پول‌هایی که محمد بن سلمان ارسال کرد به خزینه کشور واریز نشد. من امیدوار بودم که این جلسه محرمانه باشد تا نام محمد بن سلمان ولیعهد سعودی فاش نشود؛ زیرا وی این هدیه را فرستاد.

درباره نحوه ارسال این رشوه هم عمر البشیر گفت: محمد بن سلمان از طریق هواپیمای خصوصی این پول را فرستاد و حاتم حسن بخیت مدیر دفتر من آنرا دریافت کرد. مدیر دفتر محمد بن سلمان با مدیر دفتر من تماس گرفت و به اطلاع من رساند که پیام ویژه ای دارد و آن از طریق هواپیمای خصوصی به فرودگاه خارطوم خواهد رسید.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها