مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خرم‌آباد:

دشمنان از تهاجم نظامی مأیوس شده و تحریم اقتصادی را علم کردند

حجت‌الاسلام جواد صیادی گفت: ما اکنون قدرتی داریم که با آن هواپیمای جاسوسی آمریکا را که قیمت آن برابر با ۱۷ عدد F۱۶ است را با موشک ایرانی ساقط کنیم، در این زمان است که دشمنان از تهاجم نظامی مأیوس شده و برای این‌که مردم را علیه نظام تحریک کنند، تحریم اقتصادی را علم کردند.
کد خبر: ۳۶۰۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳ - 31August 2019

دشمنان از تهاجم نظامی مأیوس شده و تحریم اقتصادی را علم کردند

به گزاش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «جواد صیادی» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خرم‌آباد،  امروز در یادواره شهدای اصناف خرم‌آباد که در سالن شهید آوینی مجتمع فرهنگی ـ هنری ارشاد لرستان برگزار شد، اظهار داشت: در آخرت ما هستیم و اعمالمان و آنچه از انسان می‌پذیرند اعمال خالص و آن اعمالی است که حقیقتاً برای خدا بوده است، پس بدانیم که مراقبت از اندوخته‌ها نیز مهم است.

وی با اشاره به این‌که بسیج اصناف بسیجی است که در زمان امام خمینی(ره) و از سال ۴۲ به‌صورت محتوایی تشکیل شد و در مباحث مختلف به جریان اصیل انقلاب اسلامی کمک کرد، بیان کرد: بسیج اصناف بسیجی است که از سال‌ها قبل از پیروزی انقلاب تشکیل شده بود و بعد از پیروزی انقلاب تحت‌عنوان بسیج اصناف به کار خود ادامه داد.

صیادی با بیان اینکه بسیج ما در زمان جنگ خوش درخشید، اظهار کرد: با مطالعه تاریخ ایران، به‌ویژه در زمان قاجار، می‌بینیم بخشی از کشور را طبق قرارداد و معاهده‌هایی از دست دادیم در زمان پهلوی دوم نیز بحرین را بدون این‌که یک فشنگ شلیک شده باشد به بیگانگان سپردیم، اما بسیج ما در زمان جنگ آن‌قدر خوب درخشید که خرمشهر، که نماد مقاومت ماست، در حدود ۴۵ روز با دست خالی و بدون مهمات در مقابل تهاجم صدام مقاومت کرد.

وی ادامه داد: حکومت پهلوی اول بیشترین بودجه را برای تهیه تجهیزات نظامی هزینه کرده است اما در ۲۰ شهریور سال ۱۳۲۰، ۱۰ ساعت در مقابل تهاجم دشمن مقاومت نکرد و همین حکومت جنوب کشور را در اختیار آمریکا قرار داد که تفرجگاه‌هایی آن‌چنانی ساختند و با نصب تابلوهایی برسردر آن‎ها، مردم را تضعیف کرده و جایگاه آن‌ها را پایین آوردند.

صیادی بیان کرد: امام خمینی (ره) آمریکا و انگلستان را بیرون کرد و به‌همت شما بسیجیان، سپاه و مردم، کشور استقلال خود را پیدا کرد، بدون کمک مردم نمی‌شود کار کرد چراکه اگر رهبر امام علی (ع) نیز باشد بدون مردم ۲۵ سال خانه‌نشین می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خرم‌آباد با اشاره به این‌که ما در اوایل انقلاب اسلامی برای یک آرپیچی با مشکل مواجه بودیم اما اکنون از همین کرمانشاه با یک دکمه مقر فرماندهی دشمن را با موشک در سوریه نشانه می‌رویم، گفت: ما اکنون قدرتی داریم که با آن هواپیمای جاسوسی آمریکا را که قیمت آن برابر با ۱۷ عدد F۱۶ است با موشک ایرانی ساقط می‌شود، در این زمان است که دشمنان از تهاجم نظامی مأیوس شده و برای این‌که مردم را علیه نظام تحریک کنند، تحریم اقتصادی را علم کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار