سردار اشتری:

گام‌های بلندی در بهداد ناجا برداشته شده است

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در مدت کوتاهی گام‌های بلندی در بهداد ناجا برداشته شده است، گفت: ما در منابع، محدودیت داریم؛ اما باید با روحیه جهادی و انقلابی، بهترین تجهیزات را داشته باشیم و بهترین خدمات را ارائه دهیم.
کد خبر: ۳۶۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ - 01September 2019

گام‌های بلندی در بهداد ناجا برداشته شده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در نشست صمیمی با جمعی از پزشکان در بیمارستان امام سجاد (ع) با تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم اظهار داشت: امام حسین (ع) ابعاد مختلفی در زندگی خود دارند و ما باید در عمل و رفتار، رهرو راه ائمه اطهار (ع) باشیم.

وی ادامه داد: یکی از توصیه‌هایی که امام حسین (ع) داشتند، این بود که گره‌گشایی کنیم و مشکلات را برطرف کنیم؛ اگر بتوانیم با این روحیه و انگیزه کار کنیم، حتماً مورد توجه امام حسین (ع) قرار خواهیم گرفت و برکات زیادی برای ما خواهد داشت.

فرمانده ناجا با بیان اینکه در مدت کوتاهی گام‌های بلندی در بهداد ناجا برداشته شده است، گفت: باید این روند ادامه داشته باشد و با کمترین هزینه، بهترین بهره‌دهی را داشته باشیم و تجهیزات به‌روز را به‌کار گیریم.

سردار اشتری با اشاره به راه‌اندازی ۷۰ تخت بیمارستانی در مجموعه ناجا افزود: ما در منابع، محدودیت داریم؛ اما باید با روحیه جهادی و انقلابی، بهترین تجهیزات را داشته باشیم و بهترین خدمات را ارائه دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به تنوع مأموریت‌های ناجا موضوع بهداد در نیروی انتظامی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: باید مجموعه بهداد ناجا بتواند خدمات خود را برای کارکنان ناجا به صورت یکسان و با کیفیت ارائه دهد و باید دید از چه راه‌هایی می‌توانیم به این هدف برسیم.

فرمانده ناجا عنوان کرد: امروز تمامی نیرو‌های ما در مرز‌های کشور و مناطق سخت‌گذر مستقر هستند و باید به این مناطق توجه ویژه‌ای شود تا اگر اتفاقی رخ داد، این ظرفیت را داشته باشیم که شکل را برطرف کنیم.

باید با یک حرکت هوشمندانه گام بلندی برداریم

سردار اشتری گفت: باید با یک حرکت هوشمندانه و با توجه به منابع مالی که داریم یک گام بلند در ارائه خدمات درمانی به کارکنان و خانواده آن‌ها برداریم.

وی با بیان اینکه باید یک اعتماد و امید در خانواده کارکنان برای ارائه خدمات درمانی وجود داشته باشد، افزود: باید به گونه‌ای عمل کنیم که هر کس به بیمارستان‌های ناجا مراجعه می‌کند، خیالش راحت باشد و بیمارستان‌های نیروی انتظامی باید سرآمد باشند.

فرمانده ناجا عنوان کرد: در افق ۱۴۰۴ باید وضع به گونه‌ای باشد که بهترین تجهیزات و نیرو‌ها را داشته باشیم، آینده‌ای داشته باشیم که در کشور بتوانیم در موضوعات پزشکی و درمانی حرف اول را بزنیم.

سردار اشتری با تأکید بر لزوم ارائه برنامه‌ای جامع برای توسعه بهداد ناجا گفت: امروز به برکت روز اول محرم، کارگروهی تشکیل خواهد شد که برنامه جامعه توسعه بهداد ناجا تدوین شود.

وی افزود: اگر بهداد ناجا بخواهد به پلیس در رسیدن به پلیس تراز انقلاب اسلامی و گام برداشتن در گام دوم انقلاب اسلامی کمک کند، باید جهش‌های بیشتری داشته باشد.

دستاورد‌های بهداد ناجا در جامعه منعکس شود

فرمانده ناجا با اشاره به گام برداشتن در مسیر انجام کار‌های علمی و انعکاس این فعالیت‌ها بیان کرد: باید دستاورد‌های بهداد ناجا در حوزه‌های مختلف در جامعه منعکس شود.

سردار اشتری با بیان اینکه پزشکانی که در دفاع مقدس بودند و آن صحنه‌ها را دیدند، امروز پزشکانی آب‌دیده شده‌اند، افزود: امروز همان پزشکان کار‌های بزرگی انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به مأموریت‌های ناجا و حوادث مختلف، پزشکان بهداد ناجا همچون پزشکان زمان جنگ عمل می‌کنند که باید اخبار عملکرد آن‌ها به جامعه منعکس شود.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز پزشکان بهداد ناجا در عرصه‌های بین‌الملل حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و باید در همایش‌های مختلف شرکت کنند.

سردار اشتری افزود: باید از ظرفیت پزشکان و کادر پزشکی که در مجموعه بهداد ناجا حضور دارند به خوبی بهره‌گیری و مشکلات آن‌ها برطرف شود.

وی با بیان اینکه باید در مراکز درمانی به مسائل شرعی توجه شود، عنوان کرد: ما در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم و سازمانی تحت فرمان فرماندهی معظم کل قوا هستیم؛ لذا باید اهتمام ویژ‌ه‌ای به مسائل شرعی داشته باشیم.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: اولویت ما ارائه خدمات به کارکنان و ماموران ناجا است، اما درب بیمارستان‌های ناجا بر روی مردم باز است و باید به مردم به بهترین شکل خدمات‌رسانی شود.

سردار اشتری ادامه داد: وظیفه ذاتی ناجا برقراری امنیت و آرامش در جامعه است و خدمات‌رسانی به مردم در مراکز درمانی هم به نوعی وظیفه ناجا است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه موضوع معیشت از اولویت‌های ما است، گفت: تا پنج سال آینده ۱۲۴ هزار مسکن برای کارکنان ناجا تأمین خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار