سردار اشتری خبر داد؛

لغو روادید زائران عتبات عالیات از امروز تا پایان صفر/ مرز خسروی آماده پذیرش زائران است

فرمانده نیروی انتظامی از لغو روادید زائران عتبات عالیات از امروز تا پایان ماه صفر خبر داد و گفت: مرز خسروی از روزهای آینده بازگشایی خواهد شد.
کد خبر: ۳۶۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ - 01September 2019

لغو روادید زائران از امروز تا پایان صفر/ مرز خسروی آماده پذیرش زائران استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در حاشیه نشست صمیمی با جمعی از پزشکان و بازدید از بیمارستان امام سجاد (ع) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروی انتظامی روزانه حدود ۱۰ هزار خدمت درمانی در سطح کشور به مردم و کارکنان خود ارائه می‌دهد، اظهار داشت: خوشبختانه با کارهای صورت گرفته، بیمارستان‌های ناجا توانستند بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.

وی افزود: با توجه به ماموریت‌های ناجا گسترش خدمات درمانی یک امر ضروری است و بر این اساس، تدوین طرح جامع توسعه بهداشت و درمان در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده ناجا همچنین در پاسخ به سوالی درباره وضعیت مرز خسروی گفت: طبق توافقات صورت گرفته از روزهای آینده مرز خسروی بازگشایی خواهد شد و با هماهنگی لازم، زائران می‌توانند به سلامتی عبور کنند و با توجه به حجم بالای عبور و مرور این مرز می‌تواند کمک دیگر مرزها باشد.

سردار اشتری با بیان اینکه لغو روادید از امروز صورت گرفته است و تا پایان ماه صفر ادامه دارد، افزود: از همین امروز زائران می‌توانند به مرز خسروی مراجعه کنند و مانعی وجود ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی در خصوص برقراری امنیت در ایام ماه محرم نیز عنوان کرد: طبق سال‌های گذشته جلساتی با مسئولان هیئت‌های مذهبی در سراسر کشور داشتیم و خوشبختانه همکاری‌های خوبی با آن‌ها در این زمینه صورت گرفته است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار