معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین:

دفاع مقدس کشور را آب‌دیده کرد

«منوچهر حبیبی» گفت: دفاع مقدس کشور را آب‌دیده کرد و دشمنان متوجه شدند که این کشور و ملت را دیگر با گزینه جنگ امتحان نکنند.
کد خبر: ۳۶۰۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ - 01September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «منوچهر حبیبی» معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس کشور را آب‌دیده کرد و دشمنان متوجه شدند که این کشور و ملت را دیگر با گزینه جنگ امتحان نکنند؛ چرا که آزموده را آزمودن خطاست و ملت ما از آزمون دفاع مقدس، پیروز و سربلند بیرون آمد.

وی افزود: امروزه ما با اتکا به دفاع مقدس، در مقابل همه تهدیدات دشمن، دفاع مقدس را به رخ آنها می کشیم البته همیشه مسئولین نظام گفتنه اند که ما اهل جنگ و جدل نیستیم ولی اگر تهدیدی علیه کشور باشد تا آخرین قطره خونمان از حیثیت مادی و معنوی کشور و اسلام دفاع می کنیم و این تجربه گرانسنگی است.

حبیبی با اشاره به آنکه دفاع مقدس را صرفا از نقطه نظر نظامی نباید تفسیر کرد، گفت: در دفاع مقدس ما به جوانان اعتماد کردیم و نتیجه گرفتیم و همه فرماندهان فعلی و شهدای شاخص در رنج سنی جوانان بودند و با اعتماد به جوانان توانستیم دشمن را شکست دهیم پس اولین دستاورد آن اتکا و اعتماد به جوانان بود که امروز نیز باید این رویه را در پیش بگیریم.

معاون استاندار قزوین بیان کرد: دومین دستاورد دفاع مقدس این بود که همه در دفاع مقدس سهیم بودند و وحدت را به معنای واقعی در دفاع مقدس به نمایش گذاشتیم و از همه اقشار کشور همه و همه در جنگ تحمیلی حضور داشتند و به معنای واقعی جریانات سیاسی محو شد و همه وحدت داشتیم و در کنار هم بر دشمن تا دندان مسلح پیروز شدیم.

دفاع مقدس کشور را آبدیده کرد

وی یادآور شد: در دفاع مقدس استعدادها شناسایی شد خیلی از استعدادهایی که می توانست مخفی باشد در دفاع مقدس شناسایی و نمایان شد و الان بخش اعظمی از مدیران ما را فعالین و رزمندگان دفاع مقدس تشکیل می دهند.

منوچهر حبیبی تصریح کرد: انقلاب ما انقلابی فرهنگی و مبتنی بر دین، ارزش ها و اسلام است و بزرگداشت این هفته و بزرگداشت پیشکسوتان جهاد و شهادت می تواند کمک کند به این موضوع که اهدافمان را پیش ببریم و می طلبد که برنامه ریزی جدیتری داشته باشیم.

وی ابراز کرد: راز ماندگاری این انقلاب در چند موضوع نهفته است که از جمله آن می شود به تبعیت از ولی فقیه، دوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سوم خدمت بی چون و چرا به مردم اشاره کرد که قدرت نرم این نظام مردم هستند و امیدواریم که این فرهنگ روز به روز گسترده تر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها