مدیر سازمان پیشکسوتان دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستان لنده

سرهنگ «محمدشفیع پژمان» از برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستان لنده خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ - 01September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست هماهنگی جهت برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس امروز با حضور مدیر سازمان پیشکسوتان دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان‌ لنده برگزار شد.

سرهنگ «محمدشفیع پژمان» مدیر سازمان پیشکسوتان دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار داشت: همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس هفتم مهر امسال همزمان با سراسر استان در شهرستان لنده برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را تکریم و تجلیل از یادگاران هشت دفاع مقدس دانست و افزود: ارائه الگوی مقاومت و مجاهدت به نسل جوان از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

مدیر سازمان پیشکسوتان دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خواستار همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط در برگزاری این همایش شد و عنوان کرد: باید با هم‌افزایی و همکاری متولیان، همایشی در خور شأن یادگاران دفاع مقدس برگزار شود.

پژمان عنوان کرد: امنیت و آسایش امروز ما مرهون خون پاک شهیدان و ازخودگذشتکی و ایثار و مقاومت پیشکسوتان دفاع مقدس است و با برگزاری چنین همایش‌هایی از گوشه‌ای از رشادت‌های این عزیزان قدردانی می‌شود.

وی تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس را وظیفه همه مسئولان دانست و بیان داشت: با برگزاری این‌گونه همایش‌ها موجبات دیدار این یادگاران دفاع مقدس با هم و یادآوری خاطرات طلایی آن دوران را مهیا می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار