مقاومت فلسطین پاسخ حزب‌الله به رژیم صهیونیستی را تبریک گفت

شورای علمای فلسطین و کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین پاسخ نظامی حزب‌الله لبنان به تجاوزات رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۶۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ - 01September 2019

مقاومت فلسطین پاسخ حزب‌الله به رژیم صهیونیستی را تبریک گفتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، گروه‌های مقاومت فلسطین یکشنبه شب با صدور بیانیه‌ای انتقام حزب‌الله لبنان از رژیم صهیونیستی و واکنش تلافی‌جویانه مقاومت  لبنان را تبریک گفتند.

به گزارش المیادین، «شورای علمای فلسطین» در بیانیه‌ای حمله روز یکشنبه حزب الله به یک خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.  

گروه فلسطینی «کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین» هم یکشنبه شب در بیانیه‌ای پاسخ روز یکشنبه حزب‌الله به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و اعلام کرد که این پاسخ «معادله جدید برای مقابله فراگیر با رژیم اشغالگری است».

گروه مقاومت فلسطینی مزبور تاکید کرد که «پاسخ حزب الله، قدرت مقاومت لبنان در پاسخ به هرگونه تجاوزگری رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد».

«یائیر گولان» معاون سابق رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال حمله تلافی‌جویانه حزب‌الله لبنان به تجاوزات رژیم صهیونیستی گفت که «حزب الله به وعده‌اش عمل کرده است».

معاون سابق رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که حزب‌الله با هدف قرار دادن خودروی نظامی رژیم صهیونیستی «به وعده خود جامه عمل پوشانیده است».

حزب الله لبنان عصر روز یکشنبه (دهم شهریورماه) پایگاه و یک خودرو نظامی رژیم صهیونیستی را در مسیر پادگان آویویم هدف قرار دادند که در پی این حمله تلافی جویانه، تمامی سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.

منابع خبری لبنان گزاش دادند که در پی این حمله مقاومت لبنان، حالت رعب و وحشت شدید میان ساکنان شهرک‌های صهیونیستی نزدیک مرز لبنان ایجاد شده است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار