برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر سازمان علمی پژوهشی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی

مراسم تودیع و معارفه مدیر سازمان علمی پژوهشی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با حضور جمعی از پاسداران، مسئولان دانشگاهی و نخبگان علمی استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۰۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ - 02September 2019

تودیع و معارفه مدیر سازمان علمی پژوهشی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، مراسم تودیع و معارفه مدیر سازمان علمی پژوهشی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با حضور جمعی از پاسداران، مسئولان دانشگاهی و نخبگان علمی استان برگزار شد.

در این مراسم از تلاش‌های «جواد عقیلی‌پور» مدیر سابق سازمان علی پژوهشی سپاه استان در طول هفت سال خدمت قدردانی و «مرتضی عظیمی‌فر» به عنوان مدیر جدید این سازمان معرفی شد.

«مرتضی عظیمی‌فر» مدیر سازمان علمی پژوهشی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در این مراسم گفت: یکی از اسناد راهبری نظام ما بیانیه گام دوم انقلاب است که در این سند بحث علم و پژوهش در اولویت نخست قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: هرچند علم دارای اهمیت زیادی است ولی روی دیگر علم توانایی است و یکی از مولفه‌های قدرت در دنیای امروز علم همراه با قدرت است.

مدیر سازمان علمی پژوهشی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: در دین اسلام بحث علم یک شاخصه دارد و آن تفکر انقلابی است که حضرت آقا از آن به عنوان موتور حرکت علم یاد می‌کنند.

عظیمی‌فر تصریح کرد: استان خراسان جنوبی با داشتن 50 هزار دانشجو و 800 عضو هیات علمی یکی از قطب‌های علمی شرق کشور است و سازمان بسیج علمی پژوهشی و نهادهای علمی استان با ایجاد شرکت‌های دانش‌ بنیان، خانه نخبگان و پردیس علمی پژوهشی در راستای کمک به نخبگان و مخترعین استان تلاش می‌کنند.

وی به این نکته اشاره کرد که باید در آینده در بحث نیازسنجی استان و تولید ایده و ابتکار در حوزه نیازهای استان بیشتر کار کنیم تا بتوانیم به نتایجی دست پیدا کنیم که به درد استان ما بخورد.

مدیر سازمان علمی پژوهشی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین باید فضای امنی را برای ظهور و بروز ابتکارات و تبدیل ایده‌ها به محصول تجاری فراهم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار