مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

قیام سیدالشهدا (ع) در جهان فراگیر شده است

حجت الاسلام «یدالله غلامی» گفت: هر کاری انجام دادند امام حسین (ع) ماندگارتر شده و قیام سیدالشهدا (ع) بیشتر در جهان فراگیر شد.
کد خبر: ۳۶۰۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ - 02September 2019

قیام سیدالشهدا (ع) در جهان فراگیر شده استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «یدالله غلامی» مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در مراسم سوگواره بصیرت‌ عاشورایی که در اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه مازندران برگزار شد، اظهار داشت: در ماه محرم باید فلسفه تاریخ کربلا بیان و از صحبت‌های انحرافی جلوگیری شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه با فلسفه تاریخ کربلا، کربلایی‌ها و یزیدیان امروز مشخص می‌شوند، افزود: کربلا درگیری دو حزب و یا دو فامیل نبود بلکه دو جریان و جبهه حق و باطل با یکدیگر درگیر شدند.

وی بیان کرد: هر روزی که دو جبهه حق و باطل با یکدیگر درگیر شوند آن روز عاشورا است؛ برخی می‌گویند ما نه طرفدار حق هستیم و نه طرفدار باطل، این افراد تماشاچی هستند؛ در زیارت عاشورا پنج گروه لعنت می‌شوند که یکی از آنها تماشاچی‌ها هستند.

غلامی با بیان اینکه بی‌تفاوت‌ها همان جبهه باطل و تیزکننده شمشیر جبهه باطل هستند، خاطرنشان کرد: ما دو جبهه بیشتر نداریم و با اعمال و رفتار خود باید ببینیم در جبهه باطل قرار داریم و یا جبهه حق.

وی با اشاره به اینکه یکی از مورخان آمار داده در جبهه باطل در روز عاشورا در لشکر یزید دوهزار و 500 حافظ قرآن حضور داشته‌اند، گفت: الان هم با جبهه باطل در حال جنگ هستیم که برخی افراد شیعیان انگلیسی و یا شیعیان لندنی هستند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا خاطرنشان کرد: هر کاری انجام دادند امام حسین (ع) ماندگارتر شده و قیام سیدالشهدا (ع) بیشتر در جهان فراگیر شده است.

غلامی با بیان اینکه قیام امام حسین (ع) در جهان ماندگار و جاودانه شد و هیچ کس نمی‌تواند آن را از بین ببرد، گفت: خدایی بودن و الهی بودن قیام امام حسین (ع) ایشان را ماندگار کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار