با حضور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه؛

سرمربیان حلقه‌های صالحین بسیج فرهنگیان کشور در قم گردهم آمدند

جلسه سرمربیان حلقه‌های صالحین بسیج فرهنگیان کشور، با حضور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در مجتمع فرهنگی آموزشی کوثر قم برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۰ - 14December 2014

سرمربیان حلقه‌های صالحین بسیج فرهنگیان کشور در قم گردهم آمدند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، در سومین نشست حضوری حلقههای صالحین بسیج فرهنگیان کشور ابتدا حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی طی سخنانی به بیان اهمیت اربعین حسینی(ع) پرداخت و ابراز داشت: این مراسم شکوهمند فقط اختصاص به امام حسین(ع) دارد و برای هیچیک از اولیاء دین موضوع برپایی مراسم اربعین سفارش نشده است.

استاد حلقههای صالحین بسیج فرهنگیان کشور با بیان مضمون فراز "مع الحسین(ع) و اصحاب الحسین(ع)" از زیارت عاشورا، گفت: در جبهه سیدالشهدا(ع) بودن بسیار اهمیت دارد و تاکید شده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه سخنان خود به موضوع مهندسی حکومت دینی پرداخت و بخشهایی از کتاب فلسفه و نظام سیاسی اسلام با حضور سرمربیان حلقههای صالحین بسیج فرهنگیان کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیدار سرمربیان حلقات صالحین بسیج فرهنگیان با آیت الله جوادی آملی

سرمربیان حلقات صالحین بسیج فرهنگیان کشور در ادامه همایش یک روزه خود در قم با حضور در موسسه تحقیقاتی اسراء و اقامه نماز جماعت، در محضر آیت الله جوادی آملی حضور یافته و از رهنمودهای عرفانی و تفاسیر الهی ایشان درباره مسائلی چون خودشناسی و عزاداری اربعین حسینی(ع) بهرهمند شدند.

نشست آسیب شناسی شبکههای اجتماعی

سرمربیان حلقههای صالحین در نوبت عصر، اقدام به برپایی نشستی با عنوان آسیب شناسی شبکههای اجتماعی نمودند.

در این نشست حجت الاسلام کهوند به موضوع استعمار فرارو و رابطه آن با رسانه، ریشه یابی موضوع اینترنت، فراوانی انواع جستجوهای کاربران اینترنتی در ایران، شبکههای اجتماعی و کارکردهای مخفی گوشیهای تلفن همراه  و هدف تحریمهای فلج کننده از سوی استکبار جهانی پرداخت و خطرات اینترنت و ماهواره را متذکر شد.

در نشست یک روزه سرمربیان، شعبانعلی رمضانیان رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور، حجت الاسلام فاضلی معاونت تعلیم و تربیت سازمان و عباس روحی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار