یادواره 33 شهید رابر برگزار شد

یادواره 33 شهید شهرستان رابر کرمان با حضور خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵ - 14December 2014

یادواره 33 شهید رابر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، آیین یادواره 27 شهید پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر و 6 شهید گمنام شهرستان رابر روز گذشته با حضور جمع کثیری از مسئولان و مردم در حسینیه این شهر برگزار شد.

در این مراسم حجتالاسلام علی عارفی مسئول نمایندگی ولیفقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان، هدف اصلی از برگزاری یادواره شهدا را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست و تصریح کرد: باید امروز برای شهدا کار کنیم، همان طور که آنها در چنان روزهای سختی برای ما کار کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی استمرار کربلای حسینی است، خاطرنشان کرد: شهدای انقلاب اسلامی به امام حسین(ع) تأسی کردند و برای یاری و احیای دین خدا شهید شدند و الان هم با رزمایش خودشان در اربعین حسینی و حضور چند صد میلیونی در کربلای معلی دین خدا را یاری میکنند.

عارفی تأکید کرد: شهدا رفتند تا عزت و استقلال کشور ما برای همیشه باقی بماند و باید این راه نورانی ادامه داشته باشد.

وی افزود: اگر دشمنان در مقابل عظمت ملت و کشور ما سر تسلیم فرود میآورند، به دلیل فداکاری شهدا و صبر خانوادههای شاهد و ایثارگران است.

عارفی در ادامه گفت: دشمن در طول تاریخ به شکلهای متفاوتی اعم از جنگ سخت، جنگ نیمهسخت و جنگ نرم تلاش در نابودی کشور ما دارد اما ملت بصیر ایران با پیروی از ولایتفقیه و خون پاک شهدا هیچ وقت کوتاه نیامده است.

وی افزود: دشمنیهای دشمنان قسمخورده ایران برای ما تازگی ندارد و الآن هم که با جنگ نرم در صدد هستند تا به ویژه قشر جوان و نوجوان ما را مورد تهاجم قرار دهند، جوانان و خانوادههای آنان باید مراقبت کنند.

عصر امروز در آیینی یاد و خاطره 27 شهید والامقام پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر و 6 شهید گمنام شهرستان رابر با حضور جمع کثیری از مسئولان و مردم در حسینیه جامع رابر گرامی داشته شد.

در این مراسم معنوی حجتالاسلام علی عارفی مسئول نمایندگی ولیفقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان، هدف اصلی از برگزاری یادواره شهدا را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست و تصریح کرد: باید امروز برای شهدا کار کنیم، همان طور که آنها در چنان روزهای سختی برای ما کار کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی استمرار انقلاب کربلای حسینی است، خاطرنشان کرد: شهدای انقلاب اسلامی به حضرت امام حسین (ع) تأسی کردند و برای یاری و احیای دین خدا شهید شدند و الان هم با رزمایش خودشان در اربعین حسینی و حضور چند صد میلیونی در کربلای معلا دین خدا را یاری میکنند.

عارفی تأکید کرد: شهدا رفتند تا عزت و استقلال کشور ما برای همیشه باقی بماند و باید این راه نورانی ادامه داشته باشد.

وی افزود: اگر دشمنان در مقابل عظمت ملت و کشور ما سر تسلیم فرود میآورند، به دلیل فداکاری شهدا و صبر خانوادههای شاهد و ایثارگران است.

عارفی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جنگهای دشمنان علیه ایران گفت: دشمن در طول تاریخ به شکلهای متفاوتی اعم از جنگ سخت، جنگ نیمهسخت و جنگ نرم تلاش در نابودی کشور ما دارد اما ملت بصیر ایران با پیروی از ولایتفقیه و خون پاک شهدا هیچ وقت کوتاه نیامده است.

وی افزود: دشمنیهای دشمنان قسمخورده ایران برای ما تازگی ندارد و الآن هم که با جنگ نرم در صدد هستند تا به ویژه قشر جوان و نوجوان ما را مورد تهاجم قرار دهند، جوانان و خانوادههای آنان باید مراقبت کنند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930922000642#sthash.IA8JFUOv.dpuf

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها