سرلشکر موسوی:

مهارت‌آموزی سربازان در ارتش به یک فرهنگ سازمانی تبدیل شده است

فرمانده کل ارتش گفت: موضوع مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه در ارتش به یک فرهنگ سازمانی تبدیل شده است و امروز در بازدیدهای فرماندهان از مناطق مختلف، این موضوع مورد توجه خاص قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۳۶۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ - 02September 2019

مهارت‌آموزی در ارتش به یک فرهنگ تبدیل شده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش امروز (دوشنبه ۱۱ شهریور) در چهارمین جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه، با اشاره به فعالیت‌های ارتش در حوزه مهارت‌آموزی اظهار داشت: بعد از ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح در این خصوص، قرارگاه مهارت‌آموزی ارتش به‌طور کامل فعال شد و اهداف ترسیم شده را براساس راهبرد‌های تعیین شده، پیگیری و دنبال کردیم.

وی افزود: موضوع مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه امروز در ارتش به عنوان یک تکلیف نهادینه شده و همچنین به عنوان یک فرهنگ در ارتش جاری و ساری است و برای به ثمر رسیدن آن از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود استفاده خواهیم کرد.

فرمانده کل ارتش گفت: یکی از مواردی که امروز در بازید‌های فرماندهان از مناطق مختلف مد نظر قرار می‌دهیم، بحث پیگیری و توجه به اهمیت مسئله مهارت‌آموزی سربازان است، که البته در این رابطه امکانات و تجهیزات را هم لحاظ می‌کنیم.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: نیرو‌های ما در ارتش کارگاه‌های آموزشی را به صورت کلاس برگزار می‌کنند که تعداد این کلاس‌های مهارت‌آموزی نسبت به سال گذشته سه و نیم برابر افزایش داشته است.

وی گفت: همچنین برای مرتفع کردن بخشی از مشکلاتی که در تحقق این مسئله می‌تواند راهگشا باشد، با وزارتخانه‌های طرف قرارداد تعامل خوبی برقرار کرده‌ایم.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۹۷ بخش قابل توجهی از این طرح در سطح ارتش جمهوری اسلامی به منصه ظهور رسید و امیدواریم که در سال‌های آینده رشد قابل توجهی در این زمینه داشته باشیم.

سرلشکر موسوی با اشاره به اینکه تاکنون ۷۰۰ مربی را در در حوزه مهارت‌آموزی تعلیم داده‌ایم، افزود: همچنین اقداماتی را در راستای توسعه زیرساخت‌ها، به‌روز کردن دانش مربیان، ایجاد وسایل کمک‌آموزشی و ارتقای سطح آموزش‌ها انجام داده‌ایم که امیدواریم نتایج مثبت آن را در سال‌های آینده شاهد باشیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار